Wil 'Snelle toegang' als default directory

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
777
Hallo,
Bij mijn nieuwe laptop staat 'Thuis' (home) bovenaan.
Wil dit graag veranderen naar 'Snelle toegang'.
Daarvoor lees ik: 'Click on Quick Access, if that isn't the default, opened location.'; wat betekent: 'opened location'??
 
Je kunt beter een screenshot plaatsen.
Click on Quick Access, if that isn't the default, opened location.
Waar lees je dat? Vertaling: Klik op Snelle toegang, als dat niet de standaard geopende locatie is.
 
Hallo Senso,
Het gaat mij in feite om een recent opgeslagen bestand dat ik niet terug kan vinden, maar dat zichtbaar moet zijn in de map Recent Files, die zichtbaar wordt onder Snelle Toegang.
Zie bijlage voor een screen shot.
 

Bijlagen

  • Schermopname (106).png
    Schermopname (106).png
    668,8 KB · Weergaven: 13
Ik begrijp het niet. Bij mij is Recent files helemaal niet zichtbaar in Quick Access. Bovendien werk ik daar nooit mee. Voor het zoeken naar mappen en bestanden gebruik ik de zoekmachine van VoidTools Everthing. Tienduizend maal sneller. Het menu doorlopen en je hebt iedere map en bestand binnen een milliseconde. Sorteren kan op alle details.

edit:
Bij mij is Recent files helemaal niet zichtbaar in Quick Access.
Ik zie nu hoe dat moet. RMK > etc.

Overigens waar zie jij dan in de screenshot: Bij mijn nieuwe laptop staat 'Thuis' (home) bovenaan?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Senso.
Voor het zichtbaar maken van Recent Files moet je nog wel iets doen, maar 'Everything' is ook prima.
Thx en een fijne avond, vrgr
 
Als je in de map- en bestandsnamen rekening houdt met "het zoeken op" dan heb je onbegrensde mogelijkheden om snel te zoeken. Je kunt ook met jaartallen en afkortingen in de naamgeving spelen en daar dan snel op zoeken en goede overzichten/series o.a. van afbeeldingen krijgen. Preview, voorvertoning blijft mogelijk en je kunt filters aanbrengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan