"Virtuele machine laden" lukt ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

havdveen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2022
Berichten
1
Goedemiddag,

Ik heb hetzelfde met extern bureaublad zoals in dit draadje.
Mijn hoofdcomputer heeft Windows 11 met Windows insider.
Op deze pc lukt het me niet om op mijn werk in te loggen.
Al mijn andere pc's of laptops (ook Windows 11) heb ik geen probleem
Als ik een bericht stuur naar Windows insider wordt er niet gereageerd.

Wie herkent dit en heeft het opgelost, aangezien ik weinig zin heb om alles opnieuw te installeren.

Mvg,

André

@havdveen,
Van jouw reactie heb ik een nieuw topic aangemaakt. Het is niet de bedoeling dat je andermans topic gebruikt om jouw probleem op te lossen. Dit is te vinden in de forumregels onder Berichten plaatsen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog weinig kennis van windows 11 maar ik ga toch proberen een reden te bedenken.

Als je naar windows 10 kijkt heb je versies home pro enterpriced en vanaf pro heb je hyperv een mogelijkheid om virtuele machines te draaien.

Mogelijks kijk je even naar configuratie scherm dat totaal weggestopt is éénmaal die gevonden kan je kijken naar systeeminfo en daar zou je versieinfo moeten te vinden zijn.

als je rechts op deze computer klikt vervolgens manage(of beheer nl)kan je mogelijks even kijken naar services of er services niet aan staan(draaien) waar deze wel nodig zijn.

Nu denk ook aan windows firewall advanced (denk aan dat je deze kan exporteren en importeren en zo van een werkende computer deze naar een computer met malwerking de settings overschrijven ter info )

Bij vmwear diende sommige virtuele machines geconverteert worden(bij verschillende versies) ,nu zou ik moeten uitzoeken of dit bij microsoft ook het geval is maar daar ontbreekt mij de tijd voor.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan