paswoord MacOS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedemorgen

ik heb op blad papier een nieuw paswoord opgeschreven dat ik gemaakt heb om te kunnen inloggen bij een bepaalde website. Jammer genoeg weet ik niet meer voor welke website. Bestaat er een mogelijkheid om dit terug te vinden, aub ? Ik werk op een iMac met MacOS

Met dank en vg

Audass
 
Heb je dit wachtwoord opgeslagen in Sleutelhangertoegang ??
Via Safari links boven klik op
Safari< instellingen... Wachtwoorden < inloggen met wachtwoord.
 
op blad papier
Dan wil je weten of er een geschiedenis bestaat waar de websites staan die je hebt bezocht?
 
Jammer genoeg weet ik niet meer voor welke website
Als je dat niet meer weet begin maar te zoeken in Geschiedenis
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2022-11-29 om 12.14.43.png
    Scherm­afbeelding 2022-11-29 om 12.14.43.png
    88,6 KB · Weergaven: 38
Zo op te merken dat je het wachtwoord heb opgeschreven zal het geen gebruikelijk wachtwoord geweest zijn.
Niet geantwoord op de vraag: Is het opgeslagen in de Sleutelhanger?
Zou toch maar proberen te zoeken in de sleutelhanger. Met de namen te overlopen komt het misschien terug in gedachte.

Heb je registreert voor een aankoop dat zou best meevallen mail bekijken bestelling.

Anders als je ongeveer weet welke datum ongeveer je hebt ingelogd zoeken in Geschiedenis.

Veel succes!
 
paswoord link

nog niet veel interessant uit de bus gekomen. Dagen werk!

Mvg

Audass
 
nog niet veel interessant uit de bus gekomen. Dagen werk!

Mvg

Audass

Ik denk dat een sloot aan password-resets een stuk sneller zullen zijn.
En nee, er is geen makkelijke optie om uit te zoeken welk wachtwoord waar bij hoort. Tenzij je in je wachtwoord een identifier verbergt, zoals bijv.: 1234hvpH0M en pmkegD6D

H..M = HelpMij
D..D = DigiD

Je kan er een eigen draai aan geven in hoe je verbergt.
Of je gebruikt een passwordmanager.
 
En nee, er is geen makkelijke optie om uit te zoeken welk wachtwoord waar bij hoort.
Toch wel!
Alles kan teruggevonden worden in Sleutelhanger. Daarom wordt er elke keer gevraagd om op te slaan in Sleutelhanger als je een nieuwe aanmaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan