Vraag over CloudFlare

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet niks verwijderen. Alleen proberen om je mail-subdomein op DNS-only te zetten i.p.v. Proxied.
Ook raad ik aan om bij Antagonist te vragen of ze een fallback mx-server hebben. En in dat geval deze als prio 20 erbij toe te voegen.

En lees ook mijn laatste alinea!
 
Ik ga er na de feestdagen en vakantie mee stoeien. Nu heb ik alles verwijderd, want ja.....geen mail is geen werk.
Ik vind het wel een heel gedoe, maar het zal heus wel goed komen.

Bedankt weer Aar.
 
Ik denk dat je met mijn aanpassingen wel weer een werkende mail zal krijgen.
Lage TTL, proxy uitzetten voor mail domein, en je bent er als het goed is wel.

Je hoeft bij CloudFlare echt geen dingen te verwijderen. Als je de proxy uitzet door op het wolkje te drukken, dan is alles weer zoals het eerst was.
 
Klopt, de foutmeldingen waren ook allemaal weg, maar er kwam totaal geen mail binnen.
Dus vanaf een website bijv. met contactformulier, die kwam niet binnen. Ook andere van de tweede website kwamen niet binnen.
Ik heb de handleidingen van cloudflare erbij gehad, ik heb alles gedaan wat we besproken hebben maar geen mail.
Ligt dat aan kpn? Ligt het aan Antagonist? Geen idee!

Nu werkt alles weer naar behoren, heb het wel veranderd qua e-mailadressen. Heb nu verwijzingen laten maken naar een email adres van de kpn.
Dus doorlinken. Werkt goed en wie weet is dan ook het probleem bij cloudflare weg. Ik ga in ieder geval in het nieuwe jaar opnieuw proberen!!
 
Als er iets niet goed in de DNS zit, dan zou je minimaal een bouncemail verwachten.
 
Nou, gisteren en vandaag weer een poging gewaagd en zie daar. 4 website kunnen toevoegen en alles werkt nog.
Ik kreeg wel op een gegeven moment meldingen dat de website niet goed werd door gelinkt (iets in die geest) en dus moest ik zoeken waar dat vandaan kwam.
Ik heb het gevonden: de SSl stond niet op Full en nadat ik dat veranderd had, werkte alles normaal.

Trouwens, ook de mail doet het normaal. Ik krijg mail (getest onderling en via een andere mail buiten het systeem om), dus ook dat werkt goed.

Blij dat ik het weer geprobeerd heb.
 
Fijn om te horen dat het goed werkt.
Ik raad wel aan om in je log en die van Wordpress te kijken of de IP-adressen wel echt kloppen. Want CloudFlare fungeert namelijk als proxy die zelf als bezoeker wordt gezien, maar in losse headers het IP-adres van je echte bezoeker meestuurt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan