link naar formulier in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kate12

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2022
Berichten
8
Hoi allen,

Graag heb ik jullie hulp voor het volgende.
Ik heb in powerpoint een presentatie gemaakt, waarbij het mogelijk is, dat de lezers van de PP een vragenlijst in zal moeten vullen.
De vragenlijst heb ik nog niet gemaakt, maar kan dus in alle vormen nog plaatsvinden.

Wat ik graag zou willen is, dat:
- de medewerker de link in PP aan kan klikken
- dan de vragenlijst te zien krijgt
- deze in kan vullen, zonder dat het document voor de volgende " kapot" gaat
- deze makkelijk door kan sturen naar mijn e-mailadres

Maar waar ik mee zit is dit.
Ik kan een link maken naar de vragenlijst, maar deze vragenlijst kan ik helaas alleen op mijn eigen schijf plaatsen, waardoor deze niet voor anderen in te zien is.
Nu dacht ik deze te maken in Word, maar dan wordt deze steeds door medewerkers aangepast (eerst opslaan en dan pas invullen blijkt een vaak vergeten actie te zijn).
Wat ik dus zoek, is een manier om een vragenlijst door medewerkers in te laten vullen (sjabloon, het liefst meteen in een mail waarin mijn e-mailadres al aangegeven is), die dan ook direct doorgestuurd kan worden naar mijn e-mailadres. Een hyperlink naar mijn e-mailadres lukt, een sjabloon maken lukt, maar alleen de combi is een ding.

Zo heb ik ook al gekeken bij sjablonen maken in word, maar dat zijn sjablonen die ik zelf in mijn outlook heb staan, en die dus niet beschikbaar zijn voor ieder die een vragenlijst ingeeft.

Help?

Groetjes Kate
 
Nu dacht ik deze te maken in Word, maar dan wordt deze steeds door medewerkers aangepast (eerst opslaan en dan pas invullen blijkt een vaak vergeten actie te zijn).
Ik vraag me af of jij je moet inspannen voor fouten die iemand anders maakt. Het is, lijkt mij, niet jouw verantwoordelijkheid als een medewerker de handleiding niet leest en zijn/haar werk niet opslaat. De enige manier om iemand te leren dat-ie moet opletten, is door die persoon te confronteren met de fout (niet opslaan) en het werk dus terug te sturen met de opmerking: probeer ‘t nog maar een keer.

Om te voorkomen dat de antwoorden worden aangepast in welke vorm dan ook, zou ik je aanraden het ingevulde formulier als PDF te laten printen en dat terug te laten sturen. Dat kan natuurlijk gewoon met een Reply mail, dus je hoeft volgens mij ook geen mailadres in te programmeren, ze hébben je adres tenslotte al vanuit de mail die jij hebt verstuurd.

een alternatief kan nog zijn om een online formulier te maken (Google Docs bijvoorbeeld), dan bespaar je jezelf ook een hoop werk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan