• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

scrollen met muiswieltje werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mohammad

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Berichten
44
Beste mensen,

Graag hulp in deze. Het bestand in de bijlage bevat geen VBA en geen echte gegevens. Het probleem: ik kan niet scrollen met het muiswieltje in dit specifieke werkblad. Weet iemand hoe dat kan? alle tips zijn welkom.

Dank alvast.
NP: ScrollArea in het VBA scherm heb ik niet aangezeten. Andere werkbladen kun je prima scrollen, inmiddels verwijderd. De muis functioneert overal behalve dit werkblad.
 

Bijlagen

  • Hulp blad scrolt niet.xlsx
    300,5 KB · Weergaven: 9
vraag me niet waarom, maar als je de rijen 1547 tot en met laatste (1 miljoen-nog-wat ) zichtbaar maakt, kan je weer scrollen.
Zet hiervoor de rijhoogte in op 12 oid.
 
In de meeste gevallen kunnen gebruikers niet door Excel-spreadsheets scrollen vanwege vastgelopen deelvensters. Selecteer het tabblad Weergave in Excel om de bevriezing van deelvensters op te heffen. Panes bevriezen wordt geactiveerd door op de knop Panes bevriezen te drukken. Kies vervolgens Unfreeze Panes in het menu.

Can’t Scroll in Excel? Here Are Reasons and Easy Fixes.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zichtbaar maken

vraag me niet waarom, maar als je de rijen 1547 tot en met laatste (1 miljoen-nog-wat ) zichtbaar maakt, kan je weer scrollen.
Zet hiervoor de rijhoogte in op 12 oid.

Beste lam201, dank voor je snelle reactie. Ik probeer de rijen zichtbaar te maken maar het lukt me even niet. Zou je me kunnen uitleggen hoe ik het kan doen?

Bij voorbaat dank.
 
Laatst bewerkt:
Dank Senso, deze antwoorden heb ik al gelezen maar bieden geen soelaas.
 
Allen, het is me inmiddels gelukt. DANK DANK!
 
Laatst bewerkt:
De laatste rijen en of kolommen verbergen geeft wel vaker problemen.
Met name ook bij het invoegen van rijen of kolommen, dat lukt dan niet en krijgen ook een foutmelding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan