Bluetooth aa/uit zetten op een stappenteller/annex smartwatch

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
446
Ik heb een wat oudere stappenteller annex smarttatch Ik kan nergens terugvinden welk merk of type het is er staat alleen ergens RoHS op. Achter het Bluetooth tekentje staat een kruisje. Onlangs heb ik een andere Android telefoon gekregen en nu kan ik mijn stappen teller niet meer op de juiste tijd zettenIk heb daarvoor de zelfde app geinstalleerd als vroeger nl jYou. Ergens op mijn stappenteller kan ik het Bluetooth MAC adres van mijn stappenteller terugvinden.
Dat is DE82-7167-9209. Mijn vraag is hoe kan ik die stappenteller weer bereiken, Ik heb er allang geen gebruiksaanwijzing meer van. Op mijn telefoon zie ik alleen maar namen van Bluetooth apparaten in de omgeving, helaar geen MAC adressen.
 
Dit helpt je misschien verder?
Je gezond houden met de JYou-app was nog nooit zo eenvoudig.
OPMERKING: De JYou-app is compatibel met de volgende JYou-smartwatches:

- Y5 smartwatch
- Y5C smartwatch
- H1108A Smartwatch
- MT053 Smartwatch
- LC19 smartwatch


Geüpdatet op
11 nov. 2022

Info afkomstig van app op google play.
 
Op een apparaat is bij proberen te verbinden meestal een lampje te zien dat knippert. Als u de naam niet weet waaronder het zich meldt dan kan u gewoon alle andere in de lijst proberen, in de door u gewenste volgorde. Het apparaat zal piepen of een ander signaal geven wanneer deze is verbonden.
 
De Smart Bracelet is de Y5-92D9. Hiervan heb ik een handleiding. Daarin staat niet hoe ik preciesDE tijd en datum moet synchroniseren met mijn telefoon. Dat ging met mijn vorige telefoon als vanzelf zodra ik jYou aanzette
 
Misschien moet u daarvoor de automatische datum en tijd eerst weer uit zetten of u heeft niet de regionale tijzone geselecteerd, waardoor sowieso de uren niet zullen overeenkomen. Op uw telefoon kan meestal worden aangegeven welke diensten gedeeld kunnen worden, een voorbeeld hiervan is de locatie. Misschien ziet u bij Delen ook Tijd staan. Hier onder de aanwijzingen voor de instellingen op het horloge: (bron: askhelp)

Change the time on your watch
If the screen is dim, tap it to wake up the watch.
Swipe down from the top of the screen.
Tap Settings Settings.
If you don't find it right away, swipe left.
Tap System and then Date & time and then Choose your time settings.
Change which time shows
To show the same time on your watch and phone:
Turn on Automatic date & time.
To show the local time:
Turn off Automatic date & time.
Turn on Automatic time zone.
To set the time manually:
Turn off Automatic date & time and Automatic time zone.
Set the date, time, or time zone.
 
Ik heb de volgende relevante pagina's uit het manual meegestuurd
Smartbracelet006.jpgSmartbracelet007.jpgSmartbracelet008.jpgSmartbracelet010.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan