Mail Chimp Subsciber of Unsubscribed

Status
Niet open voor verdere reacties.

OpaMisterC

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Berichten
50
Ik ben aan het oefenen cq testen met het pgr Mail Chimp

Daarmee kun je in een keer honderden mails versturen. Alles lukt redelijk en de mails zien er heel goed uit.
Mijn probleem zit in de contacten. Je kan je als contact zelf afmelden (geadresseerde afmelden)
In Mail Chimp is dat Subscribed (geabonneerd) of Unsubscribed (afgemeld)
In het overzicht van contacten zie je dat dan ook weer terug.
Een afgemeld contact ontvangt dan geen mails meer en staat als afgemeld in de contactenlijst.

Hoe kan ik in de contactenlijst een afgemeld contact weer abonneren (activeren) ?
Dat lukt me nou nog even niet.
Wie weet raad?

Johan van Poelgeest
 
Het lijkt mij dat iemand zich niet voor niets afmeld.
 
Dat begrijp ik. Wij zijn geen verkopende partij maar we vertegenwoordigen een reüniecommissie van Het Marine hospitaal , 35 jaar geleden gesloten. Onze doelgroep zijn nog 500 reünisten waarvan het merendeel rond de 80. Ik ben aan het testen met 5 van mijn eigen mailadressen en testte een afmelding "maar kreeg bijvoorbeeld daarna spijt en wil alsnog de uitnodiging voor 2025 ontvangen" Is deze reünist daarna weer aan te zetten of moet ik hem opnieuw invoeren.
 
Top duidelijk! Hoe simpel kan het zijn, als je de juiste weg maar ziet. Bedankt voor de hulp ben ik weer erg blij mee.
 
De weg gevonden en de stappen uit kunnen voeren, helaas geeft het een foutmelding:

1 contact was niet opgenomen (reeds uitgeschreven, niet aangemeld voor marketing, opgeschoond).

maar hij staat wel als unsubscribed in het overzicht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan