Taakbalk verschillen Windows 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigBud

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2017
Berichten
13
G'Day All,

PC geüpdatet van W10 naar W11 en kwam erachter dat de Taakbalk niet meer hetzelfde werkt. Ben dus op zoek gegaan om een manier te vinden om de taakbalk groter te kunnen maken en die gevonden door een register aanpassing (TaskbarSi) maar helaas was het niet wat ik zocht omdat de iconen mee vergroot werden, wat niet de bedoeling was. Dus de registeraanpassing weer verwijderd en opnieuw opgestart. Wat blijkt nu, de taakbalk van mijn hoofdmonitor is netjes weer hersteld, maar de taakbalk van mijn 2de monitor niet. Ik heb geen idee of dit een register aanpassing is die (onbedoeld) is doorgevoerd na de TaskbarSi aanpassing in het register. Mocht iemand dit bekend voorkomen, of een oplossing weten om dit probleem op te lossen, dan ben ik zeer benieuwd hoe dit te realiseren is.. :) De monitoren zijn beide hetzelfde, MSI Optix G273. Alvast bedankt!!
Vriendelijke groeten, BigBud.
 
Herstelpunt gebruiken?
edit:
Het is altijd verstandig om ook een systeemkopie op een externe schijf met bijbehorend herstelmedium te maken. Geef schijven een naam (label).
 
Laatst bewerkt:
Ga ik straks eens proberen, bedankt voor de suggestie.. :)

Greetz, BigBud.
 
Ondanks de pogingen om het systeem terug te zetten of het gebruik van Winaero, lukte het me niet om de boel weer 100% terug te krijgen. Ook na een verse installatie van de videodrivers wilde het maar niet lukken. Ondanks dat ik geen problemen had met de monitoren (2 maanden oud) toen ze op Windows 10 draaiden, kreeg ik een inval dat het misschien niet een software maar een hardware probleem was en ben in die richting gaan zoeken en kwam er uiteindelijk achter dat er 1 verschil was in de configuratie van de monitoren. De hoofd monitor stond op STAND-BY bij het gebruik van de aan/uit knop en de 2de monitor stond op UIT bij het gebruik van de aan/uit knop. Nadat ik de 2de monitor ook op STAND-BY had gezet en opnieuw was opgestart waren de problemen voorbij. :) Alles draait nu dus weer zoals het hoort. Bedankt voor de suggesties die jullie hebben aangedragen, die hebben uiteindelijk toch ook bijgedragen door buiten de lijntjes te denken en dus richting hardware te gaan denken. :) Thanks!! Vriendelijke groeten, BigBud.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan