• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meerdere excel bestanden interactief krijgen in 1 nieuw bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mvincent

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2022
Berichten
2
Goedemorgen,

Wij werken per afdeling met een excel bestand als agenda, maar om een overzicht te houden in mijn eigen agenda punten uit deze verschillende agenda's wil ik graag alle agenda's / excel bestanden filteren op mijn naam en in 1 nieuw bestand plaatsen.
Dit bestand moet dan ook aangevuld worden als mijn naam in nieuwe agenda punten komt te staan.

Heeft iemand een idee hoe dit te behalen is, en of dit uberhaupt te behalen is?

Dus stel, agenda A heeft 3 agenda punten op mijn naam, agenda B heeft 2 agenda punten op mijn naam.
dan wil ik dat agenda C 5 punten op mijn naam laat zien uit beiden agenda's gecombineerd.
 
Hievoor kun je beter outlook gebruiken. Maargoed, waarschijnlijk kan het wel. Het is allemaal afhankelijk van de opbouw van de bestanden.
 
Door het gebruik van verschillende agenda's is de kans groter om met dubbele afspraken te maken te krijgen.
 
Precies, en outlook laat netjes zien wanneer je nog een gaatje hebt;)
 
Ik was niet heel duidelijk,het is niet een agenda om per datum afspraken te maken, het is meer een to do lijst waar wij agendapunten voor besprekingen in zetten, met daarin kolom A de datum, B diegene die de actie beheert, C de actie en D de opvolging daarvan.
 
Dit kun je waarschijnlijk eenvoudig automatiseren met Power Query. Op Youtube en Google is daar veel over te vinden.

MVG

Xharx
 
Is inderdaad het makkelijkst met Power Query, te realiseren met een paar klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan