format meegeven in besturingselementbron

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friend

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2009
Berichten
1.128
Beste forum'ers (met een ;) naar Senso),

In een besturingselementbron zet ik het volgende:

Code:
=[Keuzelijst.[Column](2) & " " & [Keuzelijst].[Column](3) & " " & [Keuzelijst].[Column](4) & " kg. " & ([Keuzelijst].[Column](5)*1)

Nu is Column 5 een getal. Alleen ik krijg dit nu in de weergave als bd 10 ipv 10,00.

Kan je hier een format aan meegeven met het aantal decimalen?

Friend
 
Moeten we eerst wachten tot Senso de oplossing geeft? Prima, kijk ik eerst naar de volgende wedstrijd :d.
 
Geef dan gelijk het correcte antwoord als je niet op TS kan wachten :).
Code:
[COLOR=#000000][FONT=UICTFontTextStyleBody]=[Keuzelijst].[Column](2) & " " & [Keuzelijst].[Column](3) & " " 
& [Keuzelijst].[Column](4) & " kg. " & Format([Keuzelijst].[Column](5); [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=UICTFontTextStyleBody]"[/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=UICTFontTextStyleBody]0,00[/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=UICTFontTextStyleBody]"[/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=UICTFontTextStyleBody])[/FONT][/COLOR]


waarom je de laatste met 1 vermenigvuldigt snap ik overigens niet, als het een numeriek veld is. Volgens mij kan het zonder.
 
OctaFish,

Dank je wel voor je reactie:thumb:

Beste forum'ers (met een naar Senso),

was een speelse verwijzing naar een reactie van Senso op een vraag in het excel forum.

Hartelijk dank voor je oplossing!

Hoop dat je ook de oplossing voor de wedstrijd hebt:cool:

We zijn benieuwd, succes met het kijken!

Friend
 
Argentinië heeft gewonnen, dus dat lijkt mij duidelijk :). Ik heb er geen probleem mee dat ons clubje prutsers er uit ligt. En ik heb plaatsvervangende schaamte voor de knokpartijen die sommige spelers vonden dat ze moesten uitlokken, en het onnozele psychologische gestuntel bij de penalty serie, van m.n. Knoppert en Dumfries. Waardeloos gedrag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan