Outlook navigatie pane links verplaatsen naar beneden

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.394
Goedemorgen,
Bij een update heeft Outlook de "navigation pane" van onder naar linksboven verplaatst.
Dit zal vast een nieuwe "feature" zijn maar ik wil hem weer naar beneden hebben.
Na flink wat gegoogle kwam ik bij dit artikel uit door aanpassing te maken in het register:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Common\ExperimentEcs\Overrides en dan string Microsoft.Office.Outlook.Hub.HubBar toevoegen met waarde False.
https://windowsreport.com/outlook-navigation-bar-moved-left/

En inderdaad, bij een paar pc's werkt dat.
Maar één pc heeft onder HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office niets staan.
Toch die registerkey aangemaakt maar werkt niet.

Gezocht in register en wel gevonden onder:
HKEY_USERS\S-1-5-21-2338899237-2097095765-3505234228-1001\SOFTWARE\Microsoft\Office
Ook daar registerkey aangemaakt maar werkt niet.

Nu weet ik het niet meer. Iemand anders nog een idee?
Alvast bedankt! :thumb:
 
Maar één pc heeft onder HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office niets staan. Toch die registerkey aangemaakt maar werkt niet.
Ik had de key ook niet, en ook aangemaakt. Werkt vervolgens prima. Wél natuurlijk Outlook opnieuw opstarten. Maar aan de key ligt het dus niet. Wellicht een typfoutje gemaakt?
 
Môge, bedankt voor de reacties. Bij diverse pc's werkt het ook prima met de register instelling maar bij die ene pc niet. Ook omdat onder HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office bij die pc niets staat. En toevoegen juiste keys daaronder helpt niets.
Geen halszaak maar snap überhaupt niet waarom die pc het register zo anders is. Wellicht door een repair van Windows maanden geleden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan