Rood bolletje App iPhone

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaxMac

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2022
Berichten
48
Een App met een rood bolletje rechts boven met al een groot getal erin.
Hoe kan ik bij het openen van mijn iPhone 14 Plus Max, rood bolletje niet meer zichtbaar wordt?
 
Laatst bewerkt:
Het zal duiden op een aantal berichten wat u heeft gekregen en het kunnen ook ongelezen commentaren zijn of suggesties van nieuwe onderwerpen bij uw abonnementen.

In die app kan u berichten openen en dan moet de notificatie uit het pictogram uiteindelijk verdwenen zijn maar bij de eerste komt het dan waarschijnlijk terug. Afhankelijk van welke app het is kan u in die app op instellingen tikken (de drie puntjes of een radertje) en misschien opgeven dat notificaties niet getoond moeten worden.
 
Afhankelijk van welke app het is kan u in die app op instellingen tikken
Niet de juiste werkwijze; meldingen worden in de <Instellingen> van de iPhone geregeld. Zoek de app daarin op (naar beneden rollen dus) en op <Meldingen> klikken. Daar kun je aangeven welke meldingsvormen je wél, en welke je níet wil zien. De ‘rode balletjes’ zet je aan of uit met de optie <Badges>.
 
Staat vb een getal 64 minder of meer.

De App openen in Instelingen.

Klik op
MELDINGEN
Kritieke Meldingen, Stroken, Geluiden, Badges

Onderaan Badges uitschakelen.
Laat het uitgeschakeld.

Terug ingeschakeld komt het groot getal terug, bedoel het is niet gewist, begint terug met 64
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2022-12-22 om 10.37.33.png
    Scherm­afbeelding 2022-12-22 om 10.37.33.png
    203,4 KB · Weergaven: 33
Inderdaad het getal bij het het terug inschakelen Badges komt terug en begint niet van 1.
Zal eens kijken in de App zelf of het kan gewist worden. Indien niet zal de Badges uitgeschakeld laten.

Bedankt iedereen en een Prettig einde jaar.
 
Inderdaad het getal bij het het terug inschakelen Badges komt terug en begint niet van 1.
Natuurlijk begint het niet bij 1; je hebt de 64 berichten nog niet gelezen :). Hoe dan ook, dat blijft een actie die je moet doen. Of niet natuurlijk, ik weet niet hoe belangrijk de app voor jou is :).
 
Natuurlijk begint het niet bij 1; je hebt de 64 berichten nog niet gelezen
smile.gif
. Hoe dan ook, dat blijft een actie die je moet doen. Of niet natuurlijk, ik weet niet hoe belangrijk de app voor jou is
smile.gif
.

Heel belangrijke App voor mij. Je vergelijkt het met een Mail App. Het gaat heel anders te werk.

Het zijn Puch berichten van een Domotica App.
Die Meldingen verschijnen bij het openen van mijn iPhone en worden gelezen en verwijderd. Maar toch blijven die getallen oplopen en worden deze niet gewist.

Ik maak mij voorlopig geen zorgen over. De Badge is uitgeschakeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan