Android tv box voor VTM go en dergelijke

Status
Niet open voor verdere reacties.

tamara30

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2012
Berichten
161
Mijn dochter kan op haar tv wel Netflix en YouTube bekijken
VTM go en vrtmax niet.
Te oud . Chromecast werkt niet goed. Dus dat is geen oplossing.
Samsung tv. Geen decoder.
Tv werkt eigenlijk nog perfect.
Indien wij een Android tv box kopen kan zij deze apps dan wel installeren?
Indien mogelijk ook graag tips voor aankoop.
 
Wat is er mis met de Chromecast?
 
We zoeken een oplossing zodat de laptop niet moeten blijven aanstaan. Was trouwens nooit vloeiend
Dus echt geen chromecast
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een 49 inch TV en wat mij betreft is daarvoor de 4K editie niet nodig.
De HD geeft prachtig scherp beeld.

Een vriend van me heeft een 84 inch TV en dan zie je dat verschil wel.
 
Laatst bewerkt:
Tis wel zo als die Samsung TV relatief snel stuk gaat en de nieuwe TV kan 4K aan en de TS (en/of family) wilt dat dan kan nu voorsorteren op 4K iets ter overweging zijn.
 
Mijn TV is een LG 3D TV.
Ook de Plex app op die Chromecast geïnstalleerd en speelt perfect de 3D films van mijn Plex server af :)
 
Ja dat kan in nog geen 10 minuten ,Ik kijk darts op tv via VTMgo op kanaal VTM 2, alleen VTMgo kan je niet downloaden via Playstore buiten België. Er zijn 2 manieren om VTMgo en andere apps op je Android Tv te installeren die niet te vinden zijn in de Playstore. Allebei de manieren zijn veilig. De makkelijkste manier is Aptoide TV App op je Android Tv te installeren (Aptoide Tv App is hetzelfde als Playstore).Nadat je Aptoide TV App hebt geïnstalleerd op je Android Tv open je Aptoide ga je naar zoeken net als Playstore toets je in VTMgo en installeren, na installeren wordt het net als Playstore automatisch opgeslagen in je favorieten. Om Aptoide Tv App te installeren op je Android Tv, open je op je Android Tv een webbrowser of ga naar Playstore en download Zeus Tv Browser( Zeus browser is heel eenvoudig en simpel te gebruiken). Open je (Zeus) webbrowser navigeer naar Google.com toets bij zoeken ICTfix . Open ICTfix daarna rechtsboven op 3 streepjes klikken om menu te openen en daarna op "APK For Android TV or Android TV Box" daarna schol naar beneden tot je ziet Download Aptoide Tv.......... klik op Download in het blauw en daarna alles accepteren. Daarna ga je terug naar je Android startscherm bij favoriet is Aptoide opgeslagen. Methode 2 is een VTMgo apk (apkmirror) naar Android Tv versturen via Send files to Tv. Het is ook mogelijk VTMgo te kijken gewoon via de website op mobiel desktop aanvinken anders iedere keer een melding.
 
Ik heb een Nvidia tv shield pro op een oude Sony uit 2014 in mijn slaapkamer .In een andere kamer heb ik een RCA Android tv uit 2021.Die RCA en Nvidia shield kosten beiden het zelfde prijs maar er is wel een groot verschil qua beeld een geluid. Op Sony Tv met Nvidia shield is het prettig Tv kijken beeldkwaliteit is goed. Het is wel prijzig ,ik vind het wel waard omdat het blijft up to date en via Nvidia app account kan je gamen zoals fortnite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan