Nintendo Switch Sports

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.896
Beste forummers,

Ik zoek al 'n tijdje naar iets om thuis meer te bewegen. In de loop der jaren veel 'hardware' aan fitness gehad en ook jaren yoga etc. gedaan.

Maar nu zoek ik iets met een spelelement. Ik dacht aan Nintendo Switch Sports.
Nintendo maakt echter zóveel producten in tig combi's dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Zo is dit pakket rond 45,- te verkrijgen, maar heb ik dan nog meer nodig (zegt de leek).

Als ik nu op tv het gehele Nintendo Sports pakket zou willen hebben, wat heb ik dan in essentie nodig?
Geen 'pielschermpjes' dus voor de kids etc.

Nog 'n vraag: hebben jullie misschien suggesties die beter aansluiten bij m'n wens? En... is het mogelijk véél lastiger dan het in de YT filmpjes voorgespiegeld wordt?

Als altijd weer mijn dank voor 't meedenken!
 
Dank voor je reactie!

Was al bij Mediamarkt binnengelopen om te zien of ze hem opgesteld hadden, maar helaas.

Zal anders ook nog 'ns een speelgoedwinkel binnen gaan.

Nu je link bekijken.
 
(kon bericht niet aanpassen via mobiel platform)
ik vermoed dat je dan wel elk spel moet kopen. Dus dit is dan alleen de basis.
 
Klopt, je moet dan de console (switch) hebben, én het spel.
Je kunt Sports spelen met de controllers die er bij zitten, maar er zijn ook hulpstukken (bijvoorbeeld een stuurtje) om het toch aantrekkelijker te maken.

Wellicht is er een combi van Switch en Sports is bij de MM:thumb:

Veel spelplezier !
 
ejjj Whittey, vandaag zowel Itoys als MM bezocht. Bij de eerste had men én geen opstelling én geen idee van. Wel een verwijzing naar MM. Daarnaartoe gegaan en bij toeval trof ik een medewerker die hem zelf ook had (soms een verkoopbabbel, maar hij sprak uit ervaring ;-0)

Belangrijk om de versie te nemen die zowel klein scherm áls TV ondersteunt. Verder genoeg begrepen om de aankoop te doen. Inderdaad ev. hulpstukken voor tennis, golf etc. Ben benieuwd en hoop dat het geen afknapper wordt :shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan