Google account gehacked

Status
Niet open voor verdere reacties.

area51

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
Berichten
220
Hoe kan ik mijn google account herstellen als ik niet kan inloggen ?
Gisteren kreeg ik een melding dat mijn wachtwoord verandert is .Nu kan ik onmogelijk weer inloggen.
Ik krijg de melding : 'plaats beveiligingssleutel in usb-poort'.Heb ik helemaal niet.
 
eerste hit op google https://support.google.com/accounts/answer/7682439?hl=nl

ps i je account kan je beveiligingsopties invullen. Ook een ander email adres bijv. zodat je altijd mail krijgt als er iets niet oke is met je email van gmail.
Dus als ik jou was, zou ik dat als je er weer in kunt, gelijk instellen.
 
Laatst bewerkt:
Accountherstel werkt niet , al ettelijke keren geprobeerd.Ik moet inloggen : dat gaat dus niet.
 
Accountherstel werkt niet , al ettelijke keren geprobeerd.Ik moet inloggen : dat gaat dus niet.
Als dit niet lukt dan gaat het niet lukken. Je hebt echt "herstel" gegevens nodig. Belangrijk om dit goed te regelen als je kan inloggen (heb je nu nix aan).
 
Laatst bewerkt:
Er zijn opties om een Google account te herstellen, zie de link hier onder bij 1) en anders contact opnemen met hun klantenservice.

https://support.google.com/accounts/answer/6236295?hl=nl

Het is mij niet duidelijk of je met herstellen het eerdere advies bedoelt of dat je niet kan laten verifiëren dat jij het bent. Dan wordt het een verzoek aan klantenservice en goed nagaan hoe iemand het wachtwoord heeft kunnen weten.
 
In het linkje van Google staat

Er worden enkele vragen gesteld om te controleren of het jouw account is. Beantwoord de vragen zo goed mogelijk.

TS heeft dit al meerdere keren gedaan zonder succes.
Maar elke tip voor herstel biedt mogelijkheden :)
Als het lukt dan kan hier de oplossing worden gedeeld voor anderen.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn opties om een Google account te herstellen, zie de link hier onder bij 1) en anders contact opnemen met hun klantenservice.

https://support.google.com/accounts/answer/6236295?hl=nl

Het is mij niet duidelijk of je met herstellen het eerdere advies bedoelt of dat je niet kan laten verifiëren dat jij het bent. Dan wordt het een verzoek aan klantenservice en goed nagaan hoe iemand het wachtwoord heeft kunnen weten.

Welke klantenservice ?
 
Er zijn opties om een Google account te herstellen, zie de link hier onder bij 1) en anders contact opnemen met hun klantenservice.

https://support.google.com/accounts/answer/6236295?hl=nl

Het is mij niet duidelijk of je met herstellen het eerdere advies bedoelt of dat je niet kan laten verifiëren dat jij het bent. Dan wordt het een verzoek aan klantenservice en goed nagaan hoe iemand het wachtwoord heeft kunnen weten.

ELKE poging op ELKE google link vereist inloggen.Dit is mij onmogelijk gemaakt door deze hack.
 
Ik heb nu een nieuw google account gemaakt en ook nu kan ik me niet meer aanmelden : 'verkeerd wachtwoord' etc...
 
verkeerd wachtwoord
Mijn tip. Zet KeePass op je pc (of ander goed programma om inloggegevens bij te houden). Voordat je bij Google (of andere website) gaat registeren eerst een nieuwe "inlog entry" in KeePass aanmaken. Kopieer/plak dan de gegevens uit KeePass in Google, ook het wachtwoord kopiëren/plakken.

KeePass heeft een Portable Versie die je op usb stick kan meenemen en op elke pc werkt zonder installeren.
 
Laatst bewerkt:
Heb een nieuw account kunnen aanmaken met 2 staps verificatie.Plus Google One voor een paar euros , die hebben support.
Heb ze een mail kunnen sturen met het probleem , mar enkel alweer dezelfde recovery links gekregen , ook nutteloos dus.
Mijn YT kanaal is ook verdwenen , maar daar kan je een mail sturen ...
 
Mijn advies was dus niet veel waard maar in ieder geval, zorg voor herstelmogelijkheden via g.co/recover wat je dan wel zal hebben geprobeerd, zoals met controle vragen. Daarnaast zal er nagegaan moeten worden waarom juist jij dit account bent verloren. Er zijn hackers die met bediening op afstand gewoon kunnen meekijken in grote aantallen computers en malware zou een key logger kunnen hebben, deze noteert de toetsaanslagen en wat er op het klembord staat.
 
ehm, gek idee misschien, maar heb je het wachtwoord zelf wel goed?
Heb je niet toevallig capslock aanstaan?

Hoe kan ik mijn google account herstellen als ik niet kan inloggen ?
 
Een oplossing die altijd werkt vind je op deze website
61% schreeuwt tegen de pc.
31% gooit met de muis.
15% schopt of slaat tegen beeldscherm of computerkast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan