YouTube account niet meer benaderbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
EN je weet zeker dat je niet met een andere gmail account (mail dus) moet inloggen of dat je een wachtwoord niet hebt veranderd?

Ik heb maar een kanaal en ik doe er verder niet zo veel mee, behalve mijn videootjes erop zetten.
 
ja, echt zóveel gecheckt en geprobeerd. Vervelend gewoon. 200 muziekstukken. Ook m'n tekstuele doorverwijzingen zijn niet geplaatst - mogelijk met andere account kenbaar maken - te idioot voor woorden eigenlijk, deze gang van zaken.
 
Met 200 muziekstukken mag ik dan aannemen dat je wel back-ups hebt zodat je iig op een nieuw kanaal te zetten, anders wordt vervelend haast in het kwadraat. Sterkte er mee./
 
pffff, daar dacht k ook gelijk aan toen ik las over 200 muziekstukken, gelukkig dus een back-up.
Succes Chorpa, want eh, het is een raar probleem en ik weet het antwoord niet.
 
Echt een vreemd probleem. Hou ook altijd zo exact m'n inloggevens bij.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
 
Tóch nog even: waarom kan ik gaan reactie plaatsen onder een 'video' op m'n oude kanaal? Zelfs met VPN geprobeerd, dus IP is het ook niet. Vind ik heel vreemd. Wil een nette doorverwijzing naar m'n nieuwe kanaal maken.
 
Na even naar de video's te hebben gekeken, is er geen sprake van auteursrechten claim? Je mag niet zomaar veel muziekvideo's publiceren. YouTube kan er dan een slotje op zetten en ik vraag mij af of u daarna niet de enige bent die het nog heeft kunnen zien.
 
Het zijn covers waarvan ik hooguit af en toe een melding krijg met de opmerking dat het verder geen gevolgen heeft voor m'n account.
Ben verder ook al 12 jaar videograaf van Jazz en geïmproviseerde muziek met zo'n 1500 filmpjes inmiddels. Nog nooit geblokt.

Slechts 1x in al die YouTube jaren een (op 'verborgen'!) filmpje gehad dat wereldwijd geblokkeerd werd. Toen had ik wat BBCmateriaal met David Attenborough gebruikt
 
Laatst bewerkt:
Tóch nog even: waarom kan ik gaan reactie plaatsen onder een 'video' op m'n oude kanaal?
Wat is je oude kanaal? Dan kijk i even of ik wel iets kan schrijven.
 
Thanks. Heb iemand gevraagd om een reactie te plaatsen en dat ging vlekkeloos. Als ik met een andere account én dus uitgelogd, een reactie wil plaatsen, dan zie ik hem kort staan. Als ik de pagina ververs is hij verdwenen! Wèl zie ik dat er dan 1 reactie is. Ook weer zó vreemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan