werk uw browser bij of ga verder zonder bij te werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
527
mijn asus tablet opgeschoond en terug gezet naar fabrieks instellingen.
als ik chrome opstart doet hij het direct met google zoekopdracht.
als ik een site wil bekijken krijg ik steeds een melding werk uw browser bij
of ga verder zonder bij te werken.
Als ik op bijwerken klik krijg ik: deze webpagina is niet beschikbaar.
iemand een oplossing?
 
Heb je WiFi misschien uitstaan?
Werken andere internettoepassingen wel?
 
wifi staat aan. play store werkt ook niet naar behoren.
als ik daar iets intik krijg ik alleen maar boeken.
 
U heeft een oudere versie van het besturing systeem met het terugzetten gekregen. Waarschijnlijk Android. Bij Instellingen, misschien bij "Over dit tablet" en anders bij "Software en Apps," staat of er updates zijn en werk dan eerst bij tot de laatste versie. Waarschijnlijk komt u dan wel verder.
 
ik heb via over dit tablet een software udate gevraagd en hij zegt dat ie up to dat is. ik krijg wel een foutmelding internetverbinding of de server is bezet. wacht even en probeer het opnieuw??
 
Een oudere browser kan niet overal meer verbinding krijgen. Een enkele keer zullen certificaten niet geldig zijn en cookies niet kunnen worden uitgereikt omdat de systeemtijd en systeemdatum niet de juiste is. Controleer dus de datum en tijd op het tablet.

Welk toestel is het?
 
het is de tg2492lg-zg datum en tijd staan goed.
een mail adres erin zetten geeft ie steeds een foutmelding.
terwijl de mail via internet wel werkt.
krijg vaak de melding kan de server niet vinden?
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat is het modem, niet het tablet.
Schakel de WiFi verbinding eens uit en verbind daarna de WiFi opnieuw met uw router.
 
meer kan ik niet vinden. dit nummer is alles wat er is en ook te vinden op internet.
toch wat gevonden medelnr. ME302c
 
Laatst bewerkt:
Als het bovenvermelde niet helpt dan moet u het systeem zelf downloaden van https://www.asus.com/be-nl/supportonly/asus_memo_pad_fhd_10/helpdesk_download/

Ga naar Drivers en tools en selecteer Android wanneer u dat heeft. U moet de versie zien om zeker te zijn dat u een oude versie heeft en een nieuwe krijgt. Dit is de informatie de bij het downloaden van het besturing systeem staat:

ASUS MeMO Pad™ FHD 10 (ME302C)

DRIVER & TOOLS
Driver & ToolsBIOS & FIRMWARE

ASUS MEMo Pad FHD 10 Firmware: V5.0.21 Only for WW SKU
Versie WW_V5.0.21 759.86 MB
Steps of Update:
1. Check software version of your device**
2. Download device software and Update SOP (From “Manual” Item)
3. Only apply to same SKU update, Example: WW->WW, CN->CN, TW->TW.
4. Software update cannot transfer the software SKU and downgrade the software version.
5. Wrong SKU may cause update failure, please update the same SKU version only.

*How to know the device model?
Path: Settings->About-> Model number
Example: ASUS PadFone2

**How to know the device software version?
Path: Settings->About-> software information->Build number
Example: CHT_PadFone2-user-10.4.17.15-UpdateLauncher
*System upgrade may cause part of data missing, please buckup your important data before system upgrading.
 
hoe kan ik die download dan op mijn tablet krijgen. ik heb hem op mijn pc gedownload. downloaden op tablet lukt niet.
 
Volgens mij was het de telefoon of tablet eerst in de ontwikkelaarsmodus zetten en dan bij USB verbinding Data overdracht selecteren, in plaats van Connectiviteit. Toevallig heb ik hier een telefoon met Android 4.1, die dat niet kan met USB kabel en daar gebruikte ik het programma MyPhoneExplorer voor de bestandsoverdracht. Dit programma zet je in Windows op de WiFi stand in plaats van USB kabel verbinding en op de ASUS kan je tegelijkertijd de app activeren die je kan downloaden vanaf de site van MyPhoneExplorer. Het heet daar de cliënt applicatie. Dat APK bestand op de tablet downloaden moet ook met een verouderde Internet app wel lukken. Vervolgens het APK bestand uitvoeren om te installeren. Via de WiFi verbinding kan de computer alles op de tablet zetten en er vanaf downloaden. WiFi moet ingeschakeld staan.

Je kan een .gz bestand uit moeten pakken met Winrar of 7-Zip, want dat is een archief. Bij de documentatie van ASUS het volgende daarover:

https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/EeePAD/ME302C/System_update_SOP.pdf?model=asus_memo_pad_fhd_10

Welke versie van het besturing systeem heeft u? Dit staat misschien onder Over dit tablet > Softwaregegevens. Telefoons of tablets met Android 4 worden niet meer ondersteund en zijn dan onbruikbaar. Ik wil graag zien dat dit hier inderdaad zo is. Ik hoop dat u met de software een nieuwere versie van Android krijgt en een beter ondersteunde browser.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan