paswoord Apple id

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat ik wil bereiken is Apple id kunnen openen. Ik vond het een beetje vervelend dat dit blijkbaar niet kan, enkel het paswoord veranderen. Moest je mijn leeftijd kennen dan zou je niet vragen of ik al of niet verstrooid ben. Een beetje respect is altijd aangenaam

Met verstrooide groeten
Audass
 
Moest je mijn leeftijd kennen dan zou je niet vragen of ik al of niet verstrooid ben.
Audass, sorry. Ik wil je maar helpen.
Wees toch duidelijk hoe je zelf wat al je probeert hebt.
Of
Kan je niet inloggen wegens het ontbreken van e-mailadres en of password ??


wat ik wil bereiken is Apple id kunnen openen

Via de website het Apple ID beheren
Het is ook mogelijk om via de website appleid.apple.com toegang te krijgen tot de Apple ID en wijzigingen aan te brengen:
Open een internetbrowser en ga naar appleid.apple.com. Klik hier... https://appleid.apple.com/
Klik op Log in.
De cursor knippert in het veld onder 'Apple ID'. Typ het e-mailadres van de Apple ID.
Druk op de Enter-toets op het toetsenbord.
Typ het bijbehorende wachtwoord.
Druk op de Enter-toets op het toetsenbord.
Als u twee-factor-authenticatie hebt ingesteld, moet u nu op uw Apple-apparaat op Sta toe of Toestaan tikken/klikken. Vervolgens ontvangt u een code die u moet invullen op de website.
Een overzicht van alle gegevens van de Apple ID opent. Er zijn verschillende categorieën waarvan de gegevens aan te passen zijn, namelijk Login en beveiliging, Persoonlijke gegevens, Betaalmethoden, Delen met gezin, Apparaten en Privacy.
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2023-01-06 om 14.32.34.png
    Scherm­afbeelding 2023-01-06 om 14.32.34.png
    1,4 MB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt:
@Audaas,
Dat is wat je toch vraagt en je wilt weten?
Wie kent er een eenvoudige methode om het paswoord te vinden van Apple id op een iMac? Graag goed uitleggen aub
Is in post 5 kort samengevat en ook in post 7

Bewaarde wachtwoorden en passkeys bekijken in Safari
1. Open Safari.
2. Kies in het Safari-menu 'Instellingen' (of 'Voorkeuren') en klik vervolgens op 'Wachtwoorden'.
3. Log in met Touch ID of voer het wachtwoord van uw gebruikersaccount in.
4. Klik op appleid.apple.com
5. Met de muispijl wachtwoord zichtbaar maken.
zie bijgeleverde foto
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2023-01-06 om 16.04.34.png
    Scherm­afbeelding 2023-01-06 om 16.04.34.png
    206,3 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
Daniel
4. Klik op appleid.apple.com komt niet voor bij mij

Mvg
Audass
 
Goede avond Audass

En als je idmsa intikt in plaats van Apple.
Komt vaker voor op oudere iMac's (verwijst naar idmsa.apple.com) = hetzelfde als appleid.apple.com.

Mvg
Daniel
 
Daniel

dit heb ik zoeven gedaan en ik kom terecht bij apple.com met vermelding voor username hetzelfde e-mail adres als wat ik gebruik voor Apple id. Maar het paswoord is het oude paswoord !! Moet ik dit corrigeren ??

Mvg
Audass
 
Beste Apleman en Daniel

met behulp van https://appleid.apple.com/ heb ik geprobeerd in te loggen op Apple id. Ik heb het paswoord gebruikt dat ik ingevoerd heb door change my password. Maar ik krijg als antwoord slecht paswoord. Ik heb dan het paswoord gebruikt dat ik gevonden heb als paswoord onder Apple.com ' (en dat mijn vorig paswoord was) en ook voor dit krijg ik slecht paswoord. Nu kan ik er helemaal niet meer aan uit. Dus gezien het programma blijft stroppen , kan ik niet meer verder en bijgevolg lukt het mij niet het paswoord , dat dan zogezegd het juiste zou moeten zijn, te vinden !

Misschien weten jullie eeen oplossing !
Mvg

Audass
 
Beste Audass

Het zit maar een ding op, je wachtwoord resetten.

Maak vooraf op papier een goed Wachtwoord. en bewaar het.

Het komt nog zeker van pas bij een nieuwe Apple aankoop.

Gebruik hetzelfde Apple ID E-mailadres.

https://iforgot.apple.com/nl/password/verify/appleid


Mvg
Daniel
 
Laatst bewerkt:
@Audass,
Weet je toevallig je wachtwoord van je iCloud ?.
 
Oei... niet met zekerheid?
Kijk eens of dit lukt. het zou weliswaar een grote stap vooruit zijn.

Accountgegevens bekijken
Open de app iCloud-wachtwoorden en log in."
https://www.icloud.com

Om in te loggen in iCloud is wel hetzelfde account om in te loggen in Apple ID
 
Laatst bewerkt:
antwoord aan Daniel

Open Safari
Boven in de linkerbovenhoek, klik op safari en in instellingen < wachtwoorden.( gebruik Toch iD als je dit heb) of log in met wachtwoord.
zoel Apple.
Dan in Appleeid.apple.com, houd de muispijl op de zwarte bolletjes zo kan je het wachtwoord lezen.


Daniel

ik denk dat het appleid is . Tot op heden vind ik steeds reset en niet recover ! Die twee zwarte bolletjes vind ik niet in Safari ??

Mvg

Audass
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan