iptv

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Berichten
906
Hallo , ik heb onlangs een kastje verkregen voor iptv met een abonnement

met advies om ook vpn te nemen , is dit nodig ? welke betaalde dienst heeft voorkeur

Ik heb gevonden dat ik , via kastje iptv naar de app store kan

Werkt dit wel dan ,het verbergen ip adres ? komt toch gewoon op eigen ip adres binnen ?

Of zie ik dit verkeerd

Wifi modem draad naar kastje iptv dan hdmi naar homecinema set en hdmi naar tv etc.

Alvast bedankt voor de info
 
Zelf gebruik ik de expressvpn, betaalde versie.
Maar nordvpn moet ook goed zijn.
Beide zijn betaald er zijn ook gratis vpn diensten tunnelbear is er 1 van heb ik een tijdje gebruikt maar liet niet alles zien wat ik wilde.
Maar waarom advies vpn bij een iptv box ? iptv is nog een grijs gebied.
zelf zou ik de box rechtstreeks met een draadje aansluiten, geen wifi, verbinding is dan beter en vloeiender.
En vpn is om van buiten naar binnen te beschermen.
 
Dit is een minder legaal kastje .. anders heb je geen VPN nodig
 
Hallo puppie , bedankt voor de uitleg duidelijk nu wat vpn doet , bedoelde het zo :ik heb een wifi modem ,maar alles richting tv. en desktop pc is bedraad, wifi is alleen voor gsm en tablet :thumb:

Hallo whittey, dit was een advies , de kabel aanbieder kan /wil hier moeilijk over ivm. eigen betaald aanbod ???????:rolleyes: heb van deze gewoon , betaald tv / internet

Helaas gaat de leeftijd een rol spelen, bij de voortschrijdende technische mogelijkheden van nu ,moet teveel vertrouwen op het "advies" wat ik krijg

bedankt :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan