bluetooth verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1941

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
9
Hallo, ik ben al dagen bezig om verbinding te maken met mijn koptelefoon een Fresh n Rebel op mijn Galaxy A 8 tablet hij is gekoppelt op mijn pc en tablet en als ik dan verbinding wil maken op mijn tablet is hij e
ik ben er langer mee bezig geweest maar het is me niet gelukt verbonden en is hij weer uit, hij staat ook niet bij geluiden op mijn pc vermeld wel mijn andere bluetooth apparaten
Wie kan mijn hierbij helpen
 
Hier zijn een paar dingen die je kan proberen om het probleem op te lossen:


  1. Zorg ervoor dat Bluetooth op uw tablet is ingeschakeld. Dit kunt u doen door naar de instellingen van uw tablet te gaan en naar de sectie "Connectiviteit" of "Netwerk" te zoeken. Daar zou u de optie "Bluetooth" moeten zien. Zorg ervoor dat deze ingeschakeld is.
  2. Probeer de koptelefoon te resetten. Sommige koptelefoons hebben een knop of een combinatie van knoppen die u kunt indrukken om de koptelefoon te resetten. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw koptelefoon om te zien hoe dit te doen.
  3. Probeer de koptelefoon te verwijderen uit de lijst met gekoppelde apparaten op uw tablet en probeer het opnieuw te koppelen. Dit kunt u doen door naar de instellingen van uw tablet te gaan en naar de sectie "Bluetooth" te zoeken. Zoek de koptelefoon in de lijst met gekoppelde apparaten en selecteer "Verwijderen" of "Vergeten".
  4. Probeer de koptelefoon opnieuw te koppelen met uw tablet. Zorg ervoor dat de koptelefoon in de nabijheid van uw tablet is en dat hij in de pairing modus is gezet. Ga naar de instellingen van uw tablet en naar de sectie "Bluetooth" en zoek naar beschikbare apparaten. Selecteer de Fresh n Rebel koptelefoon als deze verschijnt en volg de aanwijzingen op het scherm om het koppelen te voltooien.

Als niets van bovenstaande werkt, kan het zo zijn dat er een probleem is met de koptelefoon of met de Bluetooth-functionaliteit op uw tablet. Let er ook op dat je hem niet al gepaired hebt met een ander apparaat. Bij een laptop in de standby-modus blijft hij daarmee gekoppeld.
 
Bedankt voor je reactie. maat ze zijn allebei gekoppeld maar ik geen vaste verbinding als hem op verbinding vraag doet hij het even en staat er verbonden en schiet hij er weer uit, ik heb hem al diversen keren verwijderd en opnieuw laten koppelen maar dat gaat hij hij het zelfde
 
Misschien kan deze koptelefoon maar met 2 apparaten gekoppeld zijn, ontkoppel van 1 en probeer het dan opnieuw !
 
Ik heb de koptelefoon op mijn pc verwijderd en de koptelefoon opnieuw op mijn tablet gekoppeld maar krijg ook geen verbinding
 
Ik denk dat ik er uit ben, mijn kopieloon had ik verwijderd van de pc en weer opnieuw laten koppelen en stond bij mijn tablet deze stond eerst niet bij mijn tablet en toen geluid op mijn kopieloon dus hij staat er op als de de zelfde naam als op mij pc
bedant voor het meedenken van mijn probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan