Directory,

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
263
HIMG20230114084815.jpgIMG20230114084815.jpg

Hallo,

Beste mensen ,heb bij deze de vraag of dit is te veranderen.
Zal het volgende vertellen:ben met pensioen en wel een treinen freak ,(maar de computer techniek een zeer interessant onderwerp),heb dus ook een train simulator welke ik dus ook wel
veel gebruik en ook heel leuk is om te doen.
Nu vond ik nog een DVD van Pro Train en dan een add on ,is wel van 2002 en voor Microsoft(misschien te oud)dus ik denk laat ik die eens proberen te installeren.
Doe dus als wordt aan gegeven maar dan krijg ik dus deze meldingen,heb dus verschillende dingen in gevoerd zoals C:|Programfiles(86)steam\steamapps|common|railworks|,dus
verschillende varities gedaan ook ingevoerd wat op de foto staat,maar geen succes,zal ongetwijfeld iets verkeerds doen of een verkeerd teken plaatsen,of is te oud .
Werk nu dus met w11,en de simulator staat als volgt opgeslagen:C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks.
Zou het wel leuk vinden als dit is op te lossen,maar als jullie zeggen gaat niet lukken,ja dan is dat pech.

bvd MaxWR,
.
 
Probeer het eens met Administrator-rechten te installeren.

Maar ProTrains is geen RailWorks.
Dus ik heb geen idee wat je aan het aanklōten lijkt te zijn.

RailWorks a.k.a Train Simulator Classic is wel leuk. Met wat moeite en investeringen in materieel en maps kan je een leuke Nederlandse wereld bij elkaar halen. Zo kan je bijvoorbeeld over de HSL rijden met de ICNG, of boemelen in de Achterhoek of lekker met de Intercity van Amersfoort naar Zwolle rijden.

Materieel is te koop via ChrisTrains. De routes op o.a. DutchSims (lees handleiding!) en de benodigde maps op Steam.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Nou die Nederlandse routes heb ik wel en deze staan in de map welke ik aangaf,en ik ben niet aan het aan *****n hoor,maar vraag om een eventuele oplossing.zal het met administrator rechten eens proberen.
Of je zou me kunnen vertellen waar ik het wel moet installeren cq welke invoer hiervoor.
Dus ik denk naar mijn inzicht plaats ze in deze map,maar werkt dan niet dus.
 
Als die directory = map niet automatisch te maken is, maak je die dan toch zelf?

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks

mogelijk een vervolg op bovenstaande?


C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\routes\ptsemmering\ACTIVITIES\
 
Laatst bewerkt:
Hallo Senso,


Heb die ene al eens geprobeerd,zal die onderste eens doen,die gegevens zijn er dus,maar ben nu ook weer niet zo een nerd om die ook bij te voegen,maar ik laat het weten mocht dit lukken.
Eeerst bedankt,

MWRV1,
 
Hallo Senso,

Ben ik even terug,heb allebeide linkjes geprobeerd(die van jou gekopieerd)maar geeft dan weer de melding zoals de foto omschreven.
bvd MWRV1,
 
Heb dit ook nog eens geprobeerd,maar werkt ook niet.(misschien toch te oud?)

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets|routes\ptsemmering\ACTIVITIES\
 
Je weet toch wel hoe je een map (in een map) kunt aanmaken?
Je moet map voor map toevoegen in de betreffende map. Assets|routes kan niet.
Dus je moet heel zorgvuldig werken!

Ik denk niet dat het kan wat jij wilt. Veel te oude software!

Heb je die mappen er nu wel staan?
 
Laatst bewerkt:
Nu wel alles administrator uitgevoerd? Installeren kan zelden goed zonder dit. Dan betreft het nl vaak een ingepakt programma die je standalone overal kunt uitpakken in een daarvoor gewenste map.

Andere optie als dit nog niet lukt: Kun je hem met XP of Win7 compatibiliteit installeren (R-muis op de installatie exe en dan de tab compatibiliteit kiezen en het daar kiezen).
 
Het teken hier in rood mag je niet gebruiken:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets|routes\ptsemmering\ACTIVITIES\
 
@ Edmoor
Zal wel een typfout zijn.
@ Aar
"Maar ProTrains is geen RailWorks."
Ik vraag me af of TS jouw opmerking begrijpt. Of is routes voor beide uitwisselbaar.

Maar goed, een DVD add-on van 2002 lijkt mij sterk dat die software überhaupt nog werkend te krijgen is.
 
Ik verwacht ook dat het een typefout is, maar toch... ;)
 
diretory,

hallo,,

Ja wat een late reactie misschien,maar zit nu ook niet constant op de laptop,excuus hiervoor dan.

Heb de eventuele oplossingen gelezen en ga hier mee aan de slag,zaL bericht doen mocht het toch lukken,toch bedankt voor jullie tijd in deze.


MWRV1,
 
Directory

Hallo,


Beste mensen,heb de door jullie aangedragen oplossingen uitgevoerd,als Administrator diverse opdrachtregels,met verscheidene ingaven waar het moet worden geinstalleeerd,maar krijg steeds de zelfde melding.Ook de compabiliteits uitvoering in verschillende ingaven gedaan vwb besturings systemen.
Mijn conclusie zelf is dan eigenlijk wel dat het te oud is (wat op zich wel jammer is).
Misschien dat er nog iemand is die een ander idee heeft,
Zat zelf nog te denken om het op 1 van de vroegere besturings systemen uit te testen,maar zal ik in mijn kring navraag moeten doen.
Als er verder niemand toch geen oplossing zou weten,wil ik een ieder bedanken voor de bijdrage,aan dit topic,en er dan maar een slotje opdoen.

bvd MWRV!,
 
DOSBox wel geprobeerd?

Of dat hetzelfde is als Virtual DOS machine weet ik niet. Je hebt meerdere Virtual machines (VM). Edmoor is een expert op dat gebied.

Heb het zelf ook wel eens geprobeerd maar kost ontzettend veel tijd en levert echt het resultaat wat je wilt?, is de vraag.
 
Dosbox,

Hallo,

nou even voor LP,dat dosbox is voor mij even teveel,heb dit bekeken maar ik ben geen it,er maar gewoon hobbyist ,met wel veel interesse in deze,maar voor mij is dit wel het plafond?
wil hem nog eens op een oudere Windows versie proberen zoals omschreven,en dan kopieeren als dat mogelijk is op een stick of id.


bvd MWRV1,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan