Pc lijkt in slaapstand te gaan zonder ingestelde slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
319
Mijn win 10 pc gaat soms ineens op zwart scherm. Alle lampen op pc branden nog. Krijg hem niet terug aan met muisklik of toetsenbord. Als ik op aan uit knop pc druk gaat hij weer aan en staan nog dezelfde vensters open als voorheen.

In energie beheer staat alles op "nooit"

Speccy: http://speccy.piriform.com/results/AzAFKRvzhAgzcxkshYj5STu
 
Laatst bewerkt:
speccy is toegevoegd
graka heb ik gister gewisseld samen met de power unit. Hiervoor was het probleem namelijk dat pc om de 10 minuten uitviel. Gebeurt nu niet meer. Valt mij alleen op dat na geruime tijd pc ineens zwart beeld heeft en dus in een soort slaapstand lijkt te zitten
 
Doe achtereenvolgens eens dit; Bij gedrag van de aan/uit knop, in Energiebeheer, selecteren: Doe niets of Uitschakelen. Dan in de BIOS of UEFI instellingen, bij Power opties, alle energiebeheer schema's uitschakelen. Ze heten daar S1, S2, S3 enzovoort. Zo kan energiebeheer van de computer zelf geen conflicten geven of onverwacht werken. Controleer daarna de logboeken bij Zoeken "logboeken" ingeven. Kijk eens wat er op de computer draait en of dat een reden kan zijn. Het systeemvakje op de taakbalk verraad het meeste van wat er op de achtergrond werkt en in de lijst die AutoRuns geeft vind je de meeste updaters en zie je misschien andere ongevraagde kleine programma's. Slaapstand kan je uitschakelen met powercfg -h off en dus powercfg -h on, voor het weer inschakelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan