Samsung galaxy A51

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Goedemiddag. Ik heb een Samsung Galaxy A51. Als ik hem oplaad dan heeft hij steeds startproblemen . Ik moet steeds 3 tot 4 keer ( en soms wel vaker ) opnieuw opstarten.,en opnieuw mijn Simcode ingeven. Als ik eenmaal deze Simcode ingevoerd heb,dan valt hij weer uit,en start weer opnieuw op. Zo ben ik vaak wel minimaal een kwartier bezig en met een beetje geluk pakt hij hem weer. Dus ik denk dat het misschien wel tijd wordt voor een andere. Of zijn er nog oplossingen voor..?? En wat voor smartphone raden jullie mij aan eventueel,en niet te duur
 
Hoelang heb je die telefoon al? Dit klinkt als een defect, en als je garantie hebt kan het zinvol zijn om hem te laten repareren. De A51 is overigens best een goed toestel met de basis-functies.

Als je een nieuwe wilt, laat even je budget weten, en wat je precies wilt.
 
Hoe oud deze is weet ik niet,ik weet wel dat de garantie er af is. En het is trouwens ook een prepaidtelefoon. Dus ik denk dus dat ik hem maar opruim,anders blijft hij geld kosten. Dank je wel voor je antwoord
 
De kogel is in ieder geval door de kerk,en ik heb toch maar een nieuwe gekocht. Is het probleem meteen opgelost.
 
A51 witte/blauwe was verkrijgbaar vanaf 7 januari 2020
A51 zwarte vanaf 4 januari 2020
A51 roze vanaf 8 september 2021
A51 zilver vanaf 29 augustus 2020

De A51 5G is verkrijgbaar vanaf 23 december 2020

EDIT : Bron Tweakers.net

Grote kans dat je nog garantie had, prepaid of niet ..

Evenzogoed succes en veel plezier met je nieuwe telefoon !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan