• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

X lookup geeft geen resultaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maddoxx76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2023
Berichten
1
Hallo,

Ik zit met volgend probleem.
Er zijn 2 lijsten in 2 verschillende werkbladen op 2 verschillende werkmappen. (De ene heeft een tabblad in Excel File X; de andere in Excel File Y).
Nu wil ik bepaalde gegevens -een combinatie van cijfers en letters- uit een kolom van Excel File Y toevoegen aan de overeenkomstige waarden in de cellen van ExcelFile X.

Echter als ik zowel met de formule VERT.ZOEKEN als X.ZOEKEN dit wil doen, krijg ik overal een #N/B.
Het meest rare is dat als ik de formule in een aparte lege cel in Excel File X plaats en de zoekwaarde manueel ingeef, ik wel een resultaat krijg. De cellen zijn in beide files opgemaakt als standaard. Ook verandering naar Tekst helpt niet

Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dat kan verhelpen?

Bedankt alvast
 
het is de gewoonte ,toch als je antwoord wil krijgen, om een voorbeeldbestandje te plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan