Toegang tot zakelijke Onedrive vanuit persoonlijke Onedrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijnbm

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2016
Berichten
57
Goeieavond,



Vanuit een zakelijke Onedrive wil ik een map delen met een andere pc met privé account.
In eerste instantie heb ik het zakelijke account aan m'n privé account toegevoegd. Echter, dan heb ik geen rechten om de bestanden te wijzigen. Ik kan mappen maken, bestanden verplaatsen maar niet wijzigen. Wanneer ik een Word bestand open dan kan het niet geupload worden omdat niet gecontroleerd kan worden of ik wel gemachtigd ben.

Vervolgens heb ik vanuit de zakelijke account de betreffende map gedeeld met de andere pc. De map is via de webbrowser te benaderen maar ik wil de bestanden graag in m'n verkenner zien want dat werkt veel makkelijker. Ik zie geen synchronisatiemogelijkheden.

Een ander ding is dat het aantal mappen dat ik zie via de browser beperkt is. Kan het zijn dat je er een stuk of 80 kunt zien maar niet meer? Niet dat ik graag de webbrowser gebruik maar het viel me op.
 
Die stappen heb ik gevolgd.

Ik zie de bestanden in de verkenner staan maar wanneer ik een bestand open krijg ik de melding dat dit bestand niet geupload kan worden omdat niet vastgesteld kan worden of ik gemachtigd ben...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan