• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wie weet hoe ik dit kan maken in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bijlage is door derden niet te zien.
Pas je bericht aan, klik op Ga geavanceerd en gebruik dan de paperclip voor het toevoegen van een bijlage.
 
Bijlage is prima te zien, maar dat helpt niet bij een oplossing, want je vraagstelling is nogal vaag. Ik vermoed dat je de gegevens wilt consolideren per ID nummer, want in je 'resultaat' plaatje zie ik dat je per ID nog maar één record wilt, en dat je alle velden gevuld wilt hebben met een waarde, mits dat minimaal één keer is ingevuld​. En alleen bij de laatste kolom wil je dat de gegevens worden samengevoegd. Dat zul je sowieso met een macro moeten doen, want dat kan anders niet. Daarbij heb je nu in kolom 'Opmerking' geen opmerkingen staan, maar één letter. En die voeg je samen met een koppelteken. Lijkt mij een dubieuze oplossing, want als je wél opmerkingen invult, dus meer tekst per cel, dan is een koppelteken een nogal onhandig samenvoegteken.
Met plaatjes kunnen/doen we natuurlijk niets, daarvoor is het Photoshop forum bij uitstek geschikt. Hier zien we toch liever een Excel bestandje, mét relevante en geschikte data.
 
hier is nochtans de bijlage ook niet te zien enkel de afbeelding.
 
Ook hier is de bijlage niet te zien
 
is het zoiets wat je zoekt?
 

Bijlagen

  • probleem (1).xlsm
    29,2 KB · Weergaven: 17
Of zoiets ?
 

Bijlagen

  • probleem-1.xlsb
    28,4 KB · Weergaven: 18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan