per ongeluk verwijderde foto's telefoon terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvangenderen

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2019
Berichten
38
Hoe kan ik per ongeluk verwijderde foto's op mijn telefoon Samsung j6 terughalen ik heb de foto's verwijderd uit de prullenbak Mijn Bestanden hoe kan ik de bestanden terughalen?
 
Wat voor telefoon? En wat heb je al gevonden?
 
Volgens mij snap je het echt niet.
Citaat Maxstar van PC Web Plus:
Op deze vraag heb je in bericht #2 al antwoord gekregen, maar daar reageer je verder niet op. In andere topics en op andere fora is dat ook al voorgekomen. Je stelt dan een vraag, en bij de eerste de beste reactie reageer je wederom met diezelfde vraag?
 
Als van permanent wissen sprake is dan is het juist de bedoeling dat je ze niet kunt herstellen! Meestal kun je bestanden uit een prullenbak nog herstellen maar wie gaat er nu bestanden in de prullenbak wissen? Als je dan ook nog eens geen reservebestanden hebt van belangrijke foto's ben je een sufferd. Voordeel is dat je nu niet weer snel dezelfde fout gaat maken. Nietwaar...?
 
En ik heb de twee vragen maar even samen gevoegd.
 
Vermoedelijk een te hoge leeftijd of andere "geestelijke" problemen? om de antwoorden en vragen te begrijpen en antwoorden op de vragen is ook te moeilijk.
 
Ik wil iets roepen met duivel en dansen, maar dat zal weinig zin hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel, te st*m om voor de duivel te dansen.
 
De vuilnismannen staken dus echt weg kunnen ze nog niet zijn.
 
@dvangenderen
Gaarne op de reacties reageren zoals gewenst is.
Telkens je vraag maar herhalen zonder enig antwoord op de gegeven reacties wekt enkel frustraties op.
Sta nu op het punt te overwegen om de vraag maar te sluiten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan