Telegraaf pagina wil niet laden na update W11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk Willem

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Berichten
156
Sinds mijn laptop is geupgraad naar W11 wil De Telegraaf pagina niet meer laden.
Ik krijg dan de volgende melding:

Wat jammer :(
De pagina is misschien verwijderd, de naam is gewijzigd of tijdelijk niet beschikbaar.
Probeer de zoekbalk hieronder of ga naar onze voorpagina.

Ik werk met de laatse versie van Chrome.
In Edge opent De Telegraaf ook niet.

Soms laden andere websites ook trager dan normaal.

Iemand een idee?
 
Waar is de link?
 
Die melding van de Telegraaf komt uit hun site. Grote kans dat je een foutieve link volgt.
 
Is dat een snelkoppeling? Heb je onder de > Eigenschappen gekeken (RMK).

Staat bij URL > Instellingen > Standaard apps de juiste browser ingesteld etc.?
 
Ik vermoed dat je link naar de Telegraaf niet enkel beperkt tot is tot https://www.telegraaf.nl/ en dat deze langer is. Controleer het eens goed bij het aanroepen van de website door op de URL-balk te klikken. Blijkbaar is het een link naar een pagina die niet bestaat.

Het is een melding van de Telegraaf zelf, je PC herstarten zal weinig helpen ;)
 
Ik ben met de rmk in de adresregel gaan staan, ik krijg een menuutje maar 'eigenschappen' staat er niet bij.
Chrome is aangemeld als mijn standaard browser.

Aanvankelijk laadt de Telegraaf (voor)pagina wel maar vervolgens blijft de cursor door draaien en verdwijnt de (voor)pagina van de Telegraaf en krijg ik die melding:

Wat jammer
De pagina is misschien verwijderd, de naam is gewijzigd of tijdelijk niet beschikbaar.
Probeer de zoekbalk hieronder of ga naar onze voorpagina.
 
Wat laat de URL precies zien als je erin klikt?
 
Nou, om het nog raadselachtiger te maken volgt hier mijn update:

Als door een wonder laadt De Telegraaf pagina nu opeens wél maar als ik een artikel aanklik krijg ik weer die foutmelding:

"Wat jammer :(
De pagina is misschien verwijderd, de naam is gewijzigd of tijdelijk niet beschikbaar.
Probeer de zoekbalk hieronder of ga naar onze voorpagina"

Als ik vervolgens terug ga naar de voorpagina en met de rmk op hetzelfde artikel ga staan en het artikel open met: "Link openen in nieuw tabblad", dan kan ik het artikel wél lezen.
Inloggen bij Premium artikelen lukt niet want het inlogschermpje blijft gewoon in het midden van het scherm staan.
Ik had al het wachtwoord gewijzigd van mijn abonnement op de Premium maar dat heeft dus niet geholpen.
 
Heel gek, want die site werkt hier wel. Ik zou bijna aan malware denken die je laat omleiden naar iets wat niet meer bestaat als pagina. Of je moet op bepaalde momenten toevallig op een buggende site van hun uitkomen. Maar dat lijkt mij sterk voor een drukbezochte site.

Heb je overigens al gezocht op die error-code?
RESULT_CODE_HUNG
 
Laatst bewerkt:
Excuses voor deze zeer late reactie!
Ik ben geen steek verder gekomen.
Heb van alles geprobeerd waaronder alles wat Google adviseert om 'result_code_hung' aan te pakken.
Helaas zonder resultaat.
Heb nu maar een afspraak gemaakt met iemand van 'Student aan Huis' die zijn digitale kennis mag botvieren op mij laptop.
Niettemin heel hartelijk bedankt voor uw reactie en tips!:thumb:

Groet,

Dirk Willem
 
1. Basisstappen?
2. Firefox geprobeerd?
3. Probleemoplosser van Windows uitgevoerd?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan