Waarden op website laten onthouden in Edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterskurtt

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Berichten
150
Beste

Ik werk als loketbediende/mobiliteitswerker bij de spoorwegen.
Ik sta erop dat ik bij elke klant ook onmiddellijk het spoor vertel (en liefst zo vlug mogelijk zonder steeds dezelfde waarden in te typen) naarwaar hij naartoe moet.
Dit kan ik te weten komen via deze website:
https://www.belgiantrain.be/nl

Nu is het probleem dat ik de bovenstaande website open laat staan, en het "uur" niet aangepast wordt. Ik kan dit wel 'resetten' door met de muis op de grote B aan de linkerkant van de website te klikken, dan wordt alles "geïnitialiseerd" en het uur bijgewerkt. Spijtig genoeg verdwijnt dan ook wat bij "Van:" stond. Bij "Van:" moet altijd Lier staan, want het is station Lier waar ik meestal aan het werk ben.

Weet iemand een manier (ja van buiten leren is ook een manier maar er zijn soms vertragingen, enz... dus dat is ook niet zo handig).
Weet iemand een manier via Edge (station heeft alleen deze webbrowser) zodat ik zo gauw mogelijk het spoor kan zeggen. Ik zou dit graag intypen (er bestaan ook wel lijsten of digitale borden maar daar staat nooit al de tussenroutes op).

Manieren die ik al geprobeerd heb:
Zoveel mogelijk keer Edge openen, en telkens daar bij "Van:" Lier in te vullen, en de tijd bv 06u00. Bij het volgende Edge proces (Edge staat nu dus als 2 processen open) pas ik dat venster weer aan aan "Van: Lier" en de tijd bv 07u00. Zo kan ik via Alt tab switchen

Weten jullie nog een vluggere manier in Edge? Met snelkoppelingen ofzo? Door gewoon bv een html te bewaren (bv 6.html, voor 6 uur, ja dan gaat de website zelf niet verder als je op "Plan mijn reis" drukt, want het is dan maar als htlm bewaard......

Zo vlug mogelijk het spoor kunnen zeggen, want soms komen er bestemmingen voor die ik echt niet van buiten weet.

Hoe kan ik die website zo snel mogelijk bedienen? Kunnen jullie even de website bekijken?

Alvast erg dank.
 
Laatst bewerkt:
De vraag is ook: Tot hoever mag je software installeren op de computer van je werkgever?

Je zou je station kunnen opslaan onder CTRL+C en CTRL+V
 
@Aar
Dat is al een goede tip! Bedankt! Software installeren op zich is niet toegelaten denk ik (is beveiligd).
Nu vraag ik me af of het klembord in windows 11 meerdere dingen kan opslaan (ipv slechts één ding). Is er een programma "klembord" in win11?
Blijkbaar kan je dit oproepen door de windows toets in te drukken en dan V.

Iemand nog ideeën om deze gegevens vlug in te vullen en dat bij "van" altijd Lier blijft staan.
Kan je in Edge 2 vensters zichtbaar op het scherm 'vastzetten'? (dat er geen scherm bovenop kan)
 
Laatst bewerkt:
Druk eens op Windowsknop+V. Dan kan je als het goed is uitgebreid kopieren, knippen en plakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan