Teams weigert meeting te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Ik word hier helemaal gestoord van. Opeens heeft Teams bedacht dat ik een meeting niet meer in mag, niks aan veranderd.

Hij blijft eindeloos laden. Of start desktop client helemaal niet op. Browser deed hij eerst niet meer, nu wel maar duurt eindeloos voordat hij opstart.

Bij desktop wil hij dat ik inlog op een account. Maar dit zijn niet de goede accounts, ik sta al goed ingelogd. Als ik me afmeld start de client helemaal niet meer. Cache verwijderd helpt niet. Opnieuw opstarten niet. Opnieuw installeren niet. Opnieuw pc opstarten niet. Wat moet ik in vredesnaam doen?

Bijgevoegd een fraaie selectie van de diverse schermpje die me hebben verwelkomd tot dusver.
 

Bijlagen

  • Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    42 KB · Weergaven: 10
  • Clipboard02.jpg
    Clipboard02.jpg
    20,3 KB · Weergaven: 9
  • Clipboard03.jpg
    Clipboard03.jpg
    35,6 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
En we hebben er nog een mooi schermpje bij hoor, zie bijlage
 

Bijlagen

  • Clipboard04.jpg
    Clipboard04.jpg
    21 KB · Weergaven: 12
Opnieuw installeren niet.
Ik had op een gegeven moment ook zoiets; bij mij kwam dat vermoedelijk doordat ik mijn privé Microsoft account had toegevoegd aan Teams, maar het resultaat was dus wat jij ook had: Teams startte op, maar kwam vrij vlot daarna met de foutmelding. De enige oplossing was om Teams te de-installeren en opnieuw te installeren. Daarbij moet je dan ook nog opletten dat je de business variant download, en niet de Persoonlijke versie, want dan werkt het nog steeds niet. Bij mij was het elke dag prijs, dus ik begon de dag met het verwijderen van Teams en opnieuw installeren en aanmelden. Vergat ik het een dag, dan kon ik de eerste meeting van de dag wel vergeten :).
 
en je volgt de aanwijzing ook van het derde schermpje....om verder te gaan klik op.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan