Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Teams weigert meeting te openen

Senior Member
    Vraag is opgelost

Teams weigert meeting te openen

Ik word hier helemaal gestoord van. Opeens heeft Teams bedacht dat ik een meeting niet meer in mag, niks aan veranderd.

Hij blijft eindeloos laden. Of start desktop client helemaal niet op. Browser deed hij eerst niet meer, nu wel maar duurt eindeloos voordat hij opstart.

Bij desktop wil hij dat ik inlog op een account. Maar dit zijn niet de goede accounts, ik sta al goed ingelogd. Als ik me afmeld start de client helemaal niet meer. Cache verwijderd helpt niet. Opnieuw opstarten niet. Opnieuw installeren niet. Opnieuw pc opstarten niet. Wat moet ik in vredesnaam doen?

Bijgevoegd een fraaie selectie van de diverse schermpje die me hebben verwelkomd tot dusver.
    Bijgevoegde kleine afbeeldingen Bijgevoegde kleine afbeeldingen Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Clipboard01.jpg‎
Bekeken: 8
Grootte:  42,0 KB   Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Clipboard02.jpg‎
Bekeken: 8
Grootte:  20,3 KB   Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Clipboard03.jpg‎
Bekeken: 10
Grootte:  35,6 KB  
    Laatst aangepast door Maysun : 30 januari 2023 om 09:58

Senior Member
    En we hebben er nog een mooi schermpje bij hoor, zie bijlage
    Bijgevoegde kleine afbeeldingen Bijgevoegde kleine afbeeldingen Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Clipboard04.jpg‎
Bekeken: 11
Grootte:  21,0 KB  

Tera Honourable Senior Member
    Verenigingslid
    OctaFish's avatar
    Quote Origineel gepost door Maysun Bekijk Bericht
    Opnieuw installeren niet.
    Ik had op een gegeven moment ook zoiets; bij mij kwam dat vermoedelijk doordat ik mijn privé Microsoft account had toegevoegd aan Teams, maar het resultaat was dus wat jij ook had: Teams startte op, maar kwam vrij vlot daarna met de foutmelding. De enige oplossing was om Teams te de-installeren en opnieuw te installeren. Daarbij moet je dan ook nog opletten dat je de business variant download, en niet de Persoonlijke versie, want dan werkt het nog steeds niet. Bij mij was het elke dag prijs, dus ik begon de dag met het verwijderen van Teams en opnieuw installeren en aanmelden. Vergat ik het een dag, dan kon ik de eerste meeting van de dag wel vergeten .
    Gebruik de QUOTE knop alleen als je iets wit citeren.
    Op deze pagina kun je zien hoe je met TAGS werkt.

Hoofdmoderator
    Verenigingslid
    puppie's avatar
    en je volgt de aanwijzing ook van het derde schermpje....om verder te gaan klik op.....
    Succes,

Senior Member
    Het is opgelost maar heel gedoe. Met deze site https://lazyadmin.nl/powershell/micr...guide-scripts/ onderste script gedraaid in Powershell (advies vriend).

Daarna Teams voor organisaties downloaden en op een of andere manier is het gelukt me af te melden waardoor Teams me nu als externe gast ziet en ik mijn naam kan invoeren e.d en hij weer normaal lijkt te doen.

Senior Member
    En het probleem is weer terug

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners