Registerwijziging niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

MMACT

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2012
Berichten
21
In het register heb ik twee wijzigingen doorgevoerd. Een om het lint in fe verkenner te tonen, en een om het oude windows 10 menu onder de rechtermuisknop te krijgen.
Beide wijzigingen hebben geen effect gehad. Het lint wordt niet getoond, en ik zie het windows 11 menu onder de rechtermuisknop.
Wat zou kunnen verhinderen dat deze wijzigingen zichtbaar worden?
Hoor graag van jullie!
 
In de topic zijn de wijzigingen ook niet zichtbaar. Ik zie geen links, registersleutels en screenshots.
 
Voor het oude contextmenu, zet dit in een .bat bestandje en voer die dan uit als Administrator:
Code:
reg.exe add "HKCU\Software\Classes\CLSID\{86ca1aa0-34aa-4e8b-a509-50c905bae2a2}\InprocServer32" /f
taskkill /f /im explorer.exe
start explorer.exe
 
Laatst bewerkt:
Wat fe verkenner is weet ik niet.
Kijk eens naar de plek van de ‘f’ op je toetsenbord, en vervang dan die ‘f’ door een letter die er naast ligt. Probeer dan eerst de rechter letter, en dan de linker :).
 
Ik zag het, net die regel verwijderd.
Thanks :)
 
Bijlagen

Hierbij twee screenshots van het register.
Volgens mij staan de waarden goed, maar is er iets wat verhinderd dat het effect zichtbaar is.
BTW: sorry voor het typefoutje in het eerdere bericht, ik dacht dat slimme mensen zoals jullie dat wel doorhadden,,,,,
 

Bijlagen

  • Ribbon.bmp
    1,3 MB · Weergaven: 13
  • Contextmenu.bmp
    1,6 MB · Weergaven: 15
Dat ziet er op zich goed uit.
Het oude context menu werkt bij mij zo prima.
Waarom bij jou dan niet weet ik niet.
Dat lint gebruik ik niet, maar kijk ook eens hier:
https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/966431-Lint-van-Windows-10-in-Windows-11-22H2

BTW: sorry voor het typefoutje in het eerdere bericht, ik dacht dat slimme mensen zoals jullie dat wel doorhadden,,,,,
Tikfoutje geeft natuurlijk niks, maar ik zat meteen aan een alternatieve Verkenner te denken, want die zijn er ook.
OctaFish is dan kennelijk slimmer ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor de ribbon kom ik deze tegen op internet:

Code:
reg add "HKCU\Software\Classes\CLSID\{d93ed569-3b3e-4bff-8355-3c44f6a52bb5}\InprocServer32" /f /ve

Hier kun je meer informatie vinden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan