Outlook sluit niet volledig af

Status
Niet open voor verdere reacties.

willema

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Berichten
308
Sinds kort, als ik Outlook per ongeluk sluit krijg ik die niet meer opnieuw opgestart.
Ik moet dan via Taakbeheer het proces Outlook (dat blijkbaar nog actief is) beëindigen.
Heb wel de indruk dat als ik enkele minuten wacht dat die toch terug op te starten is.

Niet levensbedreigend :) maar wel vervelend. Wat kan hier aan gedaan worden?
 
Wat meestal helpt: [FONT=&amp]Office programma's herstellen.
Via : [/FONT]
Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Programma's en onderdelen
En dan Office kiezen en wijzigen en herstellen.
Compleet herinstalleren kan altijd nog.

PS: Wanneer begonnen de problemen precies, was er iets bijzonders, kun je dat nog terughalen, tis nog recent schreef je? Om een mogelijk ander probleem te constateren.
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel route99, ik probeer de herstelling zodra ik terug thuis ben.
Voor zover ik me herinner was het nadat ik laatst mijn standaard e-mailaccount van het werk heb verwijderd en vervangen door mijn privé account wegens niet meer werkzaam in dat bedrijf.
 
Veranderen? Als dat is om een nieuw account ernaast eerste te maken en dan later als dat wenselijk is het oude account te verwijderen dan is dat Ok.
Om een bestaand account aan te passen naar een nieuw account met andere gegevens, zou ik zelf nooit doen.
 
Hey Route 99,

neen het tweede account was ook al actief in Outlook maar werd bijna niet gebruikt (en er was zelfs een derde dat nog minder werd gebruikt).
Ik heb de indruk dat de problemen zijn begonnen bij afsluiten van het eerste meest gebruikte account en bij deze het verplaatsen van enkele honderden mails naar mijn privé-account.

Voorlopig nog niet de tijd gehad om Office te herstellen. Mag ik niet vergeten om dat eens op het einde van een werkdag te doen.
Nu een te groot risico mocht het foutlopen :)
 
Maak iig eerst een backup van alle mail (pst bestand).
Succes er mee.
 
Uiteindelijk de tijd gevonden om alles te backuppen en Office te herstellen. En het is opgelost. Waarvoor dank, Route99! :thumb::thumb::thumb:
 
Fijn dat het je gelukt is. :cool:Succes verder.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan