Hitfilm exporteert naar zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomaszz85

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2010
Berichten
166
Hallo, allen. Hitfilm, een videobewerkingsprogramma, exporteert sinds een paar dagen zwarte afbeeldingen als ik een projectbestand wil exporteren naar 'image sequence'. Soms doet hij mp4 exports goed, maar nu dus ook niet. Er zit ook geen geluid bij. Andere mediaprogramma's zoals Photoshop, VLC-player, Cyberlink Powerdirector, hebben geen problemen met het afspelen, opslaan of tonen van media.

Wat kan het probleem zijn? Keurig werkende computer, windows 10, geen nieuwe updates of andere wijzigingen.
Recente DxDiag in de bijlage, en een oude Speccy (maar nog steeds actueel volgens mij).
 

Bijlagen

  • DxDiag.txt
    87 KB · Weergaven: 8
  • PC SPECCY.txt
    74,5 KB · Weergaven: 7
Probeer Hitfilm eens opnieuw te installeren. Als er geen uninstaller bij zit, dan misschien mbv Revo uninstaller.
 
Je hebt kans dat de specs van je bron niet geheel compatible zijn met de ondersteuning in hitfilm.
Bij toeval had ik dit ook bij de hand met Power Director.
Heb de bron geconverteerd, daarna opnieuw gebruikt om het probleem op te lossen.
Kortom, check of het bronbestand aan de specs van hitfilm.
 
Je hebt kans dat de specs van je bron niet geheel compatible zijn met de ondersteuning in hitfilm.
Bij toeval had ik dit ook bij de hand met Power Director.
Heb de bron geconverteerd, daarna opnieuw gebruikt om het probleem op te lossen.
Kortom, check of het bronbestand aan de specs van hitfilm.

Oké, dank je! Ga ik proberen. Hoewel het natuurlijk raar is dat 'ie al die bestanden en projecten altijd gedaan heeft, en nu niet.
 
Geen idee, ik ga er vanuit dat je nooit exact dezelfde bronbestanden gebruikt.
Bijv. de ene mp4 heeft andere specs dan de andere mp4, dat geldt voor meer formaten. Als die buiten de specs vallen die de editor aan kan, kan je tegen rare bijna onverklaarbare problemen aanlopen.
 
Geen idee, ik ga er vanuit dat je nooit exact dezelfde bronbestanden gebruikt.
Bijv. de ene mp4 heeft andere specs dan de andere mp4, dat geldt voor meer formaten. Als die buiten de specs vallen die de editor aan kan, kan je tegen rare bijna onverklaarbare problemen aanlopen.

Ik werk weken aan hetzelfde bestand, met dezelfde bronbestanden. Dan is het raar dat dat ineens niet meer werkt. Maar het is inmiddels opgelost. Ik heb een vorige versie driver geïnstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan