Outlook 2007 net verzenden wel ontvangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Hallo,

Mijn outlook 2007 ontvangt wel email, maar verzenden doet hij niet en plaats deze in de te verzenden bak.
Bij afsluiten pc ook steeds de vermelding dat niet alles is verzonden. ( niets verzonden)
diverse topics gelezen maar voor mij geen oplossing.
Mijn email zou zijn … ????? @kpnmail.nl
Als ik met outlook zou stoppen heb ik een email probleem want dit mail adres heb ik al heel veel jaren?
Is er iemand die mij uit deze kan helpen???

Bedankt.

Bijlagen

• E95C4CC5-A21A-40EB-A7B0-458C5F6060BE.jpeg
    E95C4CC5-A21A-40EB-A7B0-458C5F6060BE.jpeg
    106,9 KB · Weergaven: 32
  • 98E57CEA-0831-4EFE-9EF0-4D2870A6BC0F.jpeg
    98E57CEA-0831-4EFE-9EF0-4D2870A6BC0F.jpeg
    92,8 KB · Weergaven: 27
  • 35E4021A-E3D7-4C06-AFE3-FAA63DEF7EFD.jpeg
    35E4021A-E3D7-4C06-AFE3-FAA63DEF7EFD.jpeg
    333,2 KB · Weergaven: 28
Werkt u soms met outlook op een pc of Tablet anders en/of op een andere plek, dan waar u in eerste instantie mee mailde.
KPN controleert namelijk op Ip-nummer en gaat uit van het IP-nummer waarmee de account is gestart.

srpchulp….
U is niet nodig .
Outlook op laptop en gaat nooit de deur uit, maar staat wel op de ipad…en die gaat overal heen al jaren!

Wordt het niet eens tijd voor wat nieuws, na ruim 15 jaar?
En over je mailadres hoef je je geen zorgen te maken. Die kan je weer aan elke e-mail programma hangen.

Overzetten is ook vaak eenvoudig te doen. Maar persoonlijk raad ik iedereen aan om IMAP te gebruiken zodat de mails op de server staan.
Ideaal als je op meerdere apparaten je mail wilt bekijken en synchroon wilt houden.

Laatst bewerkt:
Tijd voor een jongere versie van Office met Outlook.

Hallo Aar,
In deze huidige dure tijd en altijd een goed werkende outlook te hebben gehad, lijkt het mij niet onverstandig om toch te proberen de huidige outlook, met hulp uiteraard van helpmij vak lieden, weer werkend te krijgen!

edmoor,

Weet je wat dat kost in deze dure tijden !!!! Hihihihi

En anders zijn er ook nog vele gratis alternatieven. Mozilla Thunderbird bijvoorbeeld.

Oude meuk moet je niet meer draaien.

Laatst bewerkt:
Prima voorstel.
Die gebruik ik ook al jaren met veel plezier.

Even alle helpers bedankt,
Op meerdere adviezen heb ik thunderbird geïnstalleerd, na de geslaagde gratis windows 8.1 update naar windows10.
Het installeren van Thunderbird is ook geslaagd, nog wel even wennen maar moet gaan lukken.
Nogmaals Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan