Samsung Galay tab A6 (2016)

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forum leden.
Ik heb een vraagje over mijn tabet Als ik deze opstart en naar google ga En ik wil iets opzoeken dan is het beeld heel klein.
Ook staat er rechts dan een ander vak met inhoud Hoe kan ik dit ergens weer instellen zodat dit vak er niet meer is.
En de lettergroote weer normaal is ( heb ik misschien iets versteld )
DSC09356.jpg[CPP][/CPP]
mvrg e de waele
 
Hallo, Ik zie de zelfde layout en het zelfde als de afbeelding die u post, met de Samsung browser. Mijn Google zoek vak op het Home scherm opent trouwens Chrome en daar is het zonder "pre-view" aan de rechter kant. Samsung browser noemt dat "Desktopsite."

U kan wisselen tussen Desktopsite en Mobiele site door op de drie streepjes, rechts boven, te tikken (menukeuzes). Tussen de icoontjes staat dan Desktopsite en nadat u heeft gewisseld staat er Mobiele site.

De vergroting kan trouwens makkelijk geregeld worden door twee aanrakingen op het scherm uit elkaar te bewegen, dus veel invloed op de tekengrootte heeft het scherm dan niet.
 
Laatst bewerkt:
Dat was de oplossing Ik heb zeer waarschijlijk weer wat zitten klooien Maar het is weer in orde heel veel dank voor de reactie
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan