waar is de simcard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

denetoet

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2009
Berichten
227
Hallo Helpers,
Op mijn IPHONE SE 256 model nr A2783 vind ik geen toegang om een simcard te verwisselen. Misschien is dat normaal, maar wat moet ik dan nu doen om bij de nieuwe provider klant te kunnen worden? Dirk
 
Voor zover ik het terug kan vinden heeft de IPHONE SE 256 model nr A2783 een ruimte voor een fysieke nano simkaart en de mogelijkheid voor een e-sim
Alleen de Iphone 14 (gekocht in Amerika) heeft alleen een e-Sim

https://support.apple.com/nl-nl/HT202645

Er zal dus ergens een klein gaatje moeten zitten waar je het ontgrendel pennetje in kunt steken (meestal ergens aan de zijkant)
 
Dag OctaFish deze had ik ook willen sturen, ik dacht echter dat denetoets wel weet hoe hij een simkaart houder kan open met het bewuste gaatje
 
Maar de vraag van TS was nu juist dat-ie dat niet kon vinden :). Er wordt in de vraag ook niet over een eSim gerept.
 
IPHONE SE 256 bestaat niet.
Deze iPhone heeft 256 GB
Beter vermelden vb iPhone SE 2022 256GB
wat moet ik dan nu doen om bij de nieuwe provider klant te kunnen worden?
Deze mensen zullen dit voor u klaren en is gratis.
 
De SE 256 bestaat inderdaad niet als naam, maar de SE A2783 natuurlijk wel
Merk-> Apple
Apple Smartphones Model-> iPhone SE 2022
Andere namen van deze telefoon-> iPhone SE 3rd Generation, A2783
 
Beste helpers!
Dank voor jullie reacties Ben,Octafish,Maestro, Daniel162, mamamana,
Natuurlijk heb ik alle kanten van mijn iPhone afgstruind naar een tray met bijbehorend gaatje, Maar nee! Ook de uitgebreide specs van de IPHONE SE 256 model nr A2783 geven (althans voor mij) niet duidelijk aan dat je geen SIM kaart kunt plaatsen. In de iPhone zelf vind ik onder 'Mobiele Data' na enig zoeken wel de vermelding 'voeg eSIM toe' Mijn conclusie: Ga er bij de modernere versies van iPhone niet van uit dat je (altijd) een fysieke SIM card nodig hebt. Een duidelijke omschrijving door Apple van deze eigenschap per iPhone zou veel ongemak kunnen voorkomen, vooral bij het kiezen van een abonnement. Nogmaals dank, Dirk
 
Je zal toch beter moeten zoeken, als je kijkt op de link die ik in bericht #4 gaf, geeft Apple aan dat de SE 3rd generation gebruik maakt van een Nano sim kaart.
Apple zei:
Welk type simkaart uw iPhone of iPad gebruikt

Als u wilt weten welk type simkaart uw iPhone of Wi-Fi + Cel***ar-model van de iPad gebruikt, kijkt u bij uw model in de onderstaande lijst. Als u een iPhone 14-model hebt gekocht in de Verenigde Staten, heeft uw iPhone geen fysieke simkaart maar een eSIM.
Nanosimkaart



Nanosimkaart

iPhone

iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max (gekocht buiten de Verenigde Staten)*
iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max
iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max
iPhone SE (3e generatie), iPhone SE (2e generatie)
iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max
iPhone XS, iPhone XS Max
iPhone XR
iPhone X
iPhone 8, iPhone 8 Plus
iPhone 7, iPhone 7 Plus
iPhone 6s, iPhone 6s Plus
iPhone 6, iPhone 6 Plus
iPhone SE (1e generatie)
iPhone 5s, iPhone 5c, iPhone 5

Apple zei:
iphone6-remove-sim-card-tech-spec-diagram.png


De simkaarthouder vindt u aan de rechterzijkant:

iPhone SE (1e, 2e en 3e generatie)
iPhone 8 Plus
iPhone 8
iPhone 7 Plus

iPhone 7
iPhone 6s Plus
iPhone 6s
iPhone 6 Plus
iPhone 6

iPhone 5s
iPhone 5c
iPhone 5
iPhone 4s
iPhone 4 (GSM-model)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan