Ethernet kaart upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Berichten
906
Hoi Ik heb wat oudere pc’s met ethernetkaart tot 100 mbit, deze moeten ivm. verhoging internetsnelheid naar 200 mbit vervangen worden. ( nieuw WiFi modem gekregen , WiFi werkt al wel met 200mbit)

Kun je mij info geven waarop te letten, of een link waar Ik deze kan aanschaffen wil bedraad blijven met desktop pc , alvast bedankt
 
Da's wel oud inderdaad.
Weet je zeker dat je die kaart niet kan instellen op 1 GB Full Duplex?
 
Lange Pier tnx voor de link besteld

edmoor helaas ,na diverse handleidingen gevolgd te hebben , kaart ingesteld op 1.0 Gbps Full Duplex , pc herstart ,wederom speedtest uitgevoerd, blijft hangen op 100 mbit

tnx voor de moeite
 
Laatst bewerkt:
Dan is het echt een oude ;)
 
ingesteld

Edmoor, heb mijn antwoord aangepast ivm. blijven zoeken naar de juiste optie's tnx

op pc, speedtest ziggo de meter loopt tot honderd, maar op mijn gsm start de test met 100 echter veranderd snel naar 250 ,dus wifi is ok nu nog het draadje naar pc
 
Laatst bewerkt:
Hangt die PC direct aan de router of zit er een switch tussen die max 100 Mb aan kan?
 
router

Hallo Edmoor, uiteindelijk bracht je mij op het juiste spoor /oplossing, ja hangt achter oude router, nu en shortcut genomen ,is niet ideaal , maar werkt wel Tnx
oplossing nieuwe kabel naar nieuwe modem, echter moet deze wisselen met iptv, aansluiting bij gebruik pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan