Knop 'Bekijk winkelwagen' aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk van niet. Maar een lokale backup kan geen kwaad.
 
Maar een lokale backup kan geen kwaad.
Helemaal mee eens. Minimaal alle mappen/bestanden en de database(s).
Dit gaat eenvoudig in DirectAdmin (Backup/Restore).
Download de backup daarna naar de pc.

Reken niet op de automatische backup voorziening van de host provider omdat die na een periode telkens bij een nieuwe backup de oudste backup verwijderd. Je kan dan nooit meer terug naar een backup die ouder is dan een bepaald aantal dagen/weken.
 
femke98, dan is geen ftp nodig, toch? of wel?
Die Loco is eigenlijk meer om de vertalingen te realiseren. Sommige theme's zijn in het Nederlands maar hebben soms toch nog Engelse teksten. Die kan je "makkelijk" met Loco veranderen in het Nederlands. Wel in Child Theme.

Ik denk, dat als je precies weet waar je dit kan veranderen, je dat het beste kan doen met ftp. En inderdaad, maak eerst een back-up via de DirectAdmin.
Of via een plug-in als men niet met DA overweg kan. Maar dat is eigenlijk best een must om te weten hoe DA werkt,

Topicstarter moet maar even laten weten wat ze wil. En anders even contact zoeken.

Reken niet op de automatische backup voorziening van de host provider omdat die na een periode telkens bij een nieuwe backup de oudste backup verwijderd. Je kan dan nooit meer terug naar een backup die ouder is dan een bepaald aantal dagen/weken.
Altijd zelf een back-up maken. Ik maak ze voor mijn klanten, gratis en voor niets ;) Maar bewaar altijd de laatste en een na laatste.

Ik heb klantjes waarbij ik de website mag onderhouden maar ook klantjes die geen onderhoud abo hebben, maar die zo af ten toe iets willen veranderen.
En soms is dan een back-up nodig omdat ze eerst zelf hebben geprobeerd om iets te doen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan