Hoe het beste monitor op laptop aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reintje48

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2011
Berichten
29
Ik heb het volgende:

HP Laptop 17-cn0641nd
Poorten:
1 SuperSpeed USB Type-C® poort met 5 Gb/s datasnelheid;
2 SuperSpeed USB Type-A poort met 5 Gb/s datasnelheid;
1 HDMI 1.4b;
1 AC smart-pincode;
1 hoofdtelefoon/microfoon combo

Monitor HP Z24n G2 24
Poorten:
1 analog audio output; 3 USB 3.0 (downstream);
1 USB 3.1 Type-C™ (side, downstream, power delivery up to 10 W);
1 USB 3.1 Type-C™ (rear, downstream and upstream, power delivery up to 15 W)
Display Input Type:
1 DVI-D; 1 HDMI 1.4; 1 DisplayPort

De monitor werkt alleen vis een HDMI aansluiting, ook het geluid loopt dan via de monitor (die geen speakers heeft, wel een koptelefoon aansluiting).

Ik heb het geprobeerd met een USB-C kabeltje op de monitor in de USB-C aansluiting op de achterkant en op de laptop in de USB-C aansluiting. Dat wekt niet.

Hoe kan ik de monitor en laptop het beste aansluiten voor het beste beeld en daarnaast ook gebruik kan maken van de USB HUB functie van de monitor.
 
@Lange Pier: bedankt voor je reactie. Het werkt perfect. Ik had eigenlijk gehoopt dat er een mogelijkheid zou zijn om met 1 kabel van monitor naar laptop alles te regelen zou zijn. Helaas blijkt dat in mijn geval niet te kunnen.
 
of zoiets gebruiken > klik <
 
Of deze > klik < voor ca de helft vd prijs, mijn zoon is er blij mee.
 
@Lange Pier: bedankt voor je reactie. Het werkt perfect. Ik had eigenlijk gehoopt dat er een mogelijkheid zou zijn om met 1 kabel van monitor naar laptop alles te regelen zou zijn. Helaas blijkt dat in mijn geval niet te kunnen.

Prima toch en 2 kabeltjes, niet erg toch?
Al die accessoires of passen niet of zijn duur of heb je ook meerdere kabels, schiet je gewoon weinig mee op...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan