PS files en versturen van mail (apple)samen met attachments

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedenavond

misschien kan iemand mij helpen met hoe ik PS (Pos Scriptum) files kan lezen op een iMac. Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar ik zou denken dat dit een jaar geleden wel kon. Maar we hebben zovele wijzigingen van operating systems achter de rug !

Graag had ik ook gehoord van een Mac gebruiker hoe ik een mail (van Apple) samen met de attachments kan doorsturen naar mijn zoon ?

Met dank bij voorbaat en een goede nachtrust

Audass
 
-PS-files-en-versturen-van-mail-en attacments mee vesturen met mail

Voor puppie

ik heb uw antwoord gelezen en het is verre van opgelost

Het gaat wel over het OPENEN op een Mac van ps files; ik heb er een serie staan in een folder en ik krijgf ze niet meer openen

Mijn tweede probleem krijg ik ool niet opgelost. Dit is het mee versturen van de attachments aan een mail, die doorgestuurd wordt naar mijn zoon bv

Met dank voor de hulp

Audass
 
Bij een nieuwe bericht in mail heb ik de paperclip, zie rode pijl, die je gebruikt om een bestand toe te voegen.

is het mogelijk dat je hier een niet te openen document plaatst zodat wij kunnen zien waar het fout gaat.
of anders eentje sturen naar hoofdmoderator@helpmij.nl dan probeer ik het even op mijn mac.
 

Bijlagen

  • paperclip.jpg
    paperclip.jpg
    108,6 KB · Weergaven: 15
PS files en versturen van attachments wanneer bericht wordt doorgestuurd

Goedemorgen

mijn zoon heeft mijn PS files in blok kunnen omzetten in pdf files. Deze in blok omzetten naar word kon hij niet. Bestaat er een free software hiervoor aub ?

Het probleem van meenemen van attachments heb ik enkel wanneer ik een ontvangen bericht met attachments wil doorsturen. Voor het ogenblik worden de attachments niet doorgestuurd !

Mvg

Audass
 
de paperclip gebruik ik ook bij het doorsturen van een mail + attacment. Maar mijn vraag vbetreft een ontvangen mail + attachment dat ik wens door te sturen samen met het bijkomnde attachment . Ik heb de indruk dat soms gebruik makend van Mail van Apple het attachment niet mee wordt verstuurd ??

Goedenavond
Audass
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan