Lange mapnamen en afbeeldingen voor mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Gerard! Gelezen, maar dan verwacht ik en hoop ik ook dat ik niks meer hoor over mijn Engelse taalgebruik of mijn werkwijze. Engels is gewoon doodnormaal in de IT-wereld, en dat is mij 25 jaar geleden aangeleerd. Anyway, je mag blij zijn dat je niet op Tweakers.net bent aangemeld, want dan was je denk ik helemaal los gegaan ;).

Het is heel simpel: Wat je niet snapt, vertaal je gewoon. Browsers zijn er ook erg handig in.

Hoi Aar,

Het is nutteloos om dingen te herhalen, maar ik leef niet in een "IT-wereld" maar gewoon in Nederland en ik heb voldoende kennis van het Nederlands om me in die taal uit te drukken (ook op het terrein van IT-gerelateerde onderwerpen). Als jij dat niet kunt/wilt; leef je uit, maar ik zal je dan negeren. Ik heb in mijn jeugd gewoon Nederlands geleerd en ben dat blijven gebruiken waardoor ik daarin vaardig ben gebleven ;). Oefenig baart kunst.

Laatst bewerkt:
Jij hoeft ook niet in een IT-wereld te leven. Als jij liever 'toetsenbord' en 'beeldscherm' zegt in plaats van keyboard en monitor, dan is dat jouw keuze en respecteer ik dat. Maar ga niet iemand pushen of aanvallen omdat je jezelf eraan ergert. En negeren is al helemaal kinderachtig, en bederft de sfeer.
Logisch toch?

En het klinkt misschien bot, maar als het je niet zint, dan zijn er genoeg andere fora. Niet dat ik je weg wil jagen. Dat zeker niet.

Dus... Ben je het ermee eens? Ja of nee?
Dan kunnen hopelijk een streep trekken zonder gekissebis.

Laatst bewerkt:
Hoi Aar,
Jij hoeft ook niet in een IT-wereld te leven. Als jij liever 'toetsenbord' en 'beeldscherm' zegt in plaats van keyboard en monitor, dan is dat jouw keuze en respecteer ik dat. Maar ga niet iemand pushen of aanvallen omdat je jezelf eraan ergert.
Ik zet niemand onder druk ('pushen' voor Anglofielen) en val niemand aan. Hoe iemand mijn opmerkingen ervaart is per persoon verschillend en KAN tot nadenken stemmen. Ik kan je natuurlijk wel doodgooien met allerlei psychologisch jargon maar dat zal weinig bijdragen aan begrip van jouw kant.
negeren is al helemaal kinderachtig, en bederft de sfeer.
Jouw waarde-oordelen zoals "kinderachtig", "sfeer bedervend" e.d. zeggen alleen maar iets over hoe JIJ dingen ervaart. Ik zie maar 1 mogelijkheid; geen aandacht schenken aan jouw verwijzingen naar het internet zolang die niet gericht zijn op het geven van een concrete reactie op een vraag en wachten op reacties van anderen die niet zo'n negatieve kijk heb op anderen. Want ik verwacht niet dat jouw kijk op anderen zal veranderen. Mocht dat laatste wel het geval zijn, dan zal ik dat als eerste zien aan de inhoud van jouw voettekst. Een voorschot? Wat dacht je van: "Ik ga er vanuit, dat je zelf al wat onderzoek hebt gedaan. Dat helpt bij het helpen. Goede hulp is gericht op de ander"? Klinkt anders, toch?
En het klinkt misschien bot, maar als het je niet zint, dan zijn er genoeg andere fora.
Mij klinkt dat niet bot in de oren maar zie dat gewoon als een uitspraak van jou en meer niet. Een forum met de puur Nederlandstalige naam "Helpmij" spreekt mij meer aan dan "Helpme", laat staan "Tweakers" en dat zal voor meer Nederlanders gelden.
Dus... Ben je het ermee eens? Ja of nee?
Wat denk je ;)?

Even teruglezen:

https://www.helpmij.nl/forum/showth...-voor-mappen?p=6350735&viewfull=1#post6350735

Als je dit nou had gelaten, dan was deze discussie niet ontstaan. Ik gaf enkel een reactie, en dan val jij aan. Ik vroeg daarna vriendelijk doch dwingend om ermee op te houden, en we zijn nu een week verder.

Met een: "Dankjewel, Ariën. Ik ga eens kijken!" was het een stuk beter" gegaan, en had ik dit niet hoeven typen. Heel simpel!

Ach! Weet je wat, Gerard! Ik trek maar de streep, en wil vanaf nu geen enkel gezeur meer van je horen over mijn gebruik van de Engelse taal! En ben klaar met de discussie!
----------------------------------------------------------------------

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan