Steven230327
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 feb 2023
Hallo,
Heb een excel met macro doorgekregen/gevonden die als doel heeft om een excel op te splitsen in meerdere excels als de waarde in kolom 1 verandert. Heb deze een beetje proberen aan te passen zodat deze al bruikbaar is voor mij.
Er moet nog ergens een foutje inzitten want hij neemt telkens nog een lijn van het vorige bestand mee.
Bijkomende zouden er nog enkele aanpassingen moeten gebeuren om m'n werk nog wat te vereenvoudigen.
In elk bestand dat aangemaakt wordt zou een extra sheet moeten toegevoegd worden met volgende waarden:
Purchaseorder: waarde van de kolom "purchaseorder"
Partner: waarde van de kolom "partner"
Periode: waarde van de kolom "periode"
Totaalbedrag: som van de waarden in kolom "totaal"
De benaming van de sheet zou ook telkens moeten aangepast worden.
De extra sheet zou de benaming "overzicht" moeten krijgen en de sheet die uit het bronbestand komt "detail"
Heb een voorbeeld van hoe de output er zou moeten uitzien toegevoegd.
Kan er mij iemand helpen?
Ik zal u eeuwig dankbaar zijn.
Grt,
STeven
Heb een excel met macro doorgekregen/gevonden die als doel heeft om een excel op te splitsen in meerdere excels als de waarde in kolom 1 verandert. Heb deze een beetje proberen aan te passen zodat deze al bruikbaar is voor mij.
Er moet nog ergens een foutje inzitten want hij neemt telkens nog een lijn van het vorige bestand mee.
Bijkomende zouden er nog enkele aanpassingen moeten gebeuren om m'n werk nog wat te vereenvoudigen.
In elk bestand dat aangemaakt wordt zou een extra sheet moeten toegevoegd worden met volgende waarden:
Purchaseorder: waarde van de kolom "purchaseorder"
Partner: waarde van de kolom "partner"
Periode: waarde van de kolom "periode"
Totaalbedrag: som van de waarden in kolom "totaal"
De benaming van de sheet zou ook telkens moeten aangepast worden.
De extra sheet zou de benaming "overzicht" moeten krijgen en de sheet die uit het bronbestand komt "detail"
Heb een voorbeeld van hoe de output er zou moeten uitzien toegevoegd.
Kan er mij iemand helpen?
Ik zal u eeuwig dankbaar zijn.
Grt,
STeven