Google Foto's issue

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mauvan

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
136
Hopelijk zit ik op het juiste subforum...
De foto's op mijn Android smartphone worden gebackupt naar Google Foto's, in de cloud dus.
Handig.

Nu heb ik een nieuwe smartphone en krijg de foto's netjes allemaal in beeld. Maarrr... ze staan nog steeds in de cloud en ik wil ze fysiek op de telefoon. Stel dat ik vanuit een app (mail, Instagram,...) een foto wil oppakken, dan ontbreekt die in het album, want hij is niet gedownload!
En downloaden kan alleen 1 voor 1. Dus als ik er 2 of meer selecteer ontbreekt de optie om ze te downloaden. Bijna onbegonnen werk dus.
Is er een optie om dit toch voor elkaar te krijgen?
 
Hebben ze daar niet synchroniseren voor uitgevonden?
 
Het klopt dat ik op de pc naar de webpagina photos.google.com kan gaan, daar alles kan selecteren om ze vervolgens op de computer te downloaden. Maar dat is niet wat ik wil, ik wil ze in Android Foto's aanvinken en downloaden.
Volgens de uitleg op deze link https://support.google.com/photos/answer/7652919?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DAndroid kan dat ook niet.
Er staat: selecteer EEN foto of video en download-optie is beschikbaar via dat 3 puntjes menu rechtsboven.
 
Alle foto's backuppen/downloaden naar je PC en dan via USB terugzetten ?
Je hebt dan wel alles per jaar binnen gekregen, én je kan een selectie maken welke je echt op je telefoon wilt hebben !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan