RobertJB66
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 feb 2022
Ik heb een grafiek gemaakt die elke 1 minuut de onderliggende query draait en dan de update hiervan laat zien.
Ca. elke minuut wordt er data in een SQL tabel geschreven en deze SQL tabel benader ik via een Pass Trough Query.
Als ik de App start loopt het zonder problemen voor een poos, ca 1 uur, maar na verloop van tijd komt er de "Run-time error 3035".
Heeft iemand een idee waar ik live kan zien welke "systeem recources" overschreden worden?
Kan ik deze recources aanpassen zodat het meer aankan?
Ik heb in mijn data al gekeken, maar sluit elke RecordSet aan het einde keurig af. (voorbeeld van code)
Dim rs as DAO.Recordset 'Declaratie in het Option Compare Database deel
Function ToonLocatie()
x = 1
Set rs = CurrentDb.OpenRecordset("SELECT DISTINCT Locatie FROM LocatieTrendQ ORDER By Locatie ASC")
Me.frmLocatie = ""
Do Until rs.EOF
Me("TglLo" & x).Caption = rs("Locatie")
Me("TglLo" & x).ForeColor = Zwart
Me("TglLo" & x).HoverColor = Groen
rs.MoveNext
x = x + 1
If x = 6 Then Exit Do
Loop
'Set rs = Nothing
rs.Close << Afsluiten van de RecordSet zodat er niets open blijft staan.
Do Until x = 6
Me("TglLo" & x).Caption = ""
Me("TglLo" & x).ForeColor = Blauw
Me("TglLo" & x).HoverColor = Blauw
Me("TglLo" & x).Visible = True
x = x + 1
Loop
End Function
Kan iemand mij een idee geven waar ik naar kan kijken of wat ik kan ondernemen op dit probleem op te lossen.
Deze applicatie is om eigen lijk 24/7 als een dashboard op een scherm te laten staan en het is na een paar selecties eigenlijk niet de bedoeling dat iemand er iedere 10 to 60 minuten iets mee doet.
Ca. elke minuut wordt er data in een SQL tabel geschreven en deze SQL tabel benader ik via een Pass Trough Query.
Als ik de App start loopt het zonder problemen voor een poos, ca 1 uur, maar na verloop van tijd komt er de "Run-time error 3035".
Heeft iemand een idee waar ik live kan zien welke "systeem recources" overschreden worden?
Kan ik deze recources aanpassen zodat het meer aankan?
Ik heb in mijn data al gekeken, maar sluit elke RecordSet aan het einde keurig af. (voorbeeld van code)
Dim rs as DAO.Recordset 'Declaratie in het Option Compare Database deel
Function ToonLocatie()
x = 1
Set rs = CurrentDb.OpenRecordset("SELECT DISTINCT Locatie FROM LocatieTrendQ ORDER By Locatie ASC")
Me.frmLocatie = ""
Do Until rs.EOF
Me("TglLo" & x).Caption = rs("Locatie")
Me("TglLo" & x).ForeColor = Zwart
Me("TglLo" & x).HoverColor = Groen
rs.MoveNext
x = x + 1
If x = 6 Then Exit Do
Loop
'Set rs = Nothing
rs.Close << Afsluiten van de RecordSet zodat er niets open blijft staan.
Do Until x = 6
Me("TglLo" & x).Caption = ""
Me("TglLo" & x).ForeColor = Blauw
Me("TglLo" & x).HoverColor = Blauw
Me("TglLo" & x).Visible = True
x = x + 1
Loop
End Function
Kan iemand mij een idee geven waar ik naar kan kijken of wat ik kan ondernemen op dit probleem op te lossen.
Deze applicatie is om eigen lijk 24/7 als een dashboard op een scherm te laten staan en het is na een paar selecties eigenlijk niet de bedoeling dat iemand er iedere 10 to 60 minuten iets mee doet.