ipub_subtree

Status
Niet open voor verdere reacties.

WILLEMELBURG

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2021
Berichten
3
Geachte lezers,

bij het zoeken naar een bepaalde mail op mijn outlook mail kwam de onbekende "directory" IPUB_SUBTREE tegen
hier bleken zeer veel mail in te staan welke ik niet kende.

ik heb hier een paar vraagjes over:

wat is de reden en functie dat hier mail terecht komt ?
kan ik dat voorkomen, door instelling et wijzigen ? welke wijzigingen ?

als ik hier antwoord op heb ben ik weer een heel eind verder .

bedankt voor de genomen moeite

hg willemelburg
 
Je geeft wel heel weinig informatie over je configuratie en/of Outlook versie. Zo is mij niet duidelijk of je de webversie gebruikt (Outlook.com), of een lokale versie. En in het laatste geval: wélke versie dan? Ik kan de map bij mij in ieder geval niet vinden....
 
goede morgen,

sorry , het is dus lastiger als dat ik dacht. ik werk met een professioneel Plus 2021 van microsoft office
mijns inzien doe ik niets via een website .
het is zeker al apart dat u geen map met deze naam kan vinden.
hopende dat u wat meer heeft om iets te kunnen onderzoeken

bij voorbaat dank
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een 365 abonnement, maar exact dezelfde Outlook versie tot de 6 cijfers achter de komma, dus daar ligt het niet aan. Ik kan aan je plaatje niet zien waar die map aan hangt. Overigens raad ik je aan om voordat je een plaatje post je eigen gegevens weg te lakken :).
En de webversie is onafhankelijk van wat je aan licenties hebt; zodra je een Outlook (Microsoft) mailaccount hebt, kun je dat te allen tijde via een webbrowser gebruiken om je mail te bekijken. Je kunt dat sowieso dus even uitproberen: open in een browser de pagina Outlook.com, log in met je Outlook account en kijk of je de map daar ook ziet. De webvariant staat dus volledig los van je lokale versie, maar is wel gekoppeld aan hetzelfde account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan