Microsoft Visual C++

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Op mijn PC staan 15 bestanden Microsoft Visual C++ (te zien via Revo uninstaller pro). Mag ik die verwijderen of niet? Het is de eerste maal dat ik deze bestanden tegenkom. Een vb van zo'n bestand: Microsoft Visual C++ 2015-2022 Redistributable (x64) . . . . . Alvast dank voor de goede raad.
 
Die zijn waarschijnlijk onderdeel van DotNet Runtime.
Gewoon laten staan.
 
Je mag deze beslist niet verwijderen. Veel programma's werken met deze items en je krijgt geheid problemen/meldingen als je deze verwijdert. Is ook totaal onnodig want het zijn helemaal geen grote bestanden en gebruiken weinig systeembronnen e.d.

Een voorbeeldmelding: "dit programma kan niet starten want ????.dll is missing" etc. etc.

Waarom valt dit niet onder de automatische updates van Windows/Microsoft?

U kunt meerdere C++ herdistribueerbare bestanden hebben geïnstalleerd.

Sommige programma's hebben specifieke versies nodig. Zoals echt grote programma's die bedrijven gebruiken, zoals AutoCAD-componenten, enz.

De C ++ of een andere herdistribueerbare taal wordt meer geassocieerd met de ontwikkelomgeving van een softwareontwikkelaar (bijv. Een specifieke versie van Visual Studio die wordt gebruikt om de uitvoerbare bestanden te ontwikkelen en te bouwen) dan met het besturingssysteem.

Het is mogelijk om andere omgevingen dan Visual Studio te gebruiken om Windows-software te ontwikkelen, dus dat is waarschijnlijk de reden waarom het niet is inbegrepen - Microsoft maakt het de verantwoordelijkheid van de ontwikkelaar om het goed te doen (wat ze niet altijd doen) in plaats van zichzelf.

Bron: internet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan