Sneltoets als macro of knop op lint

Status
Niet open voor verdere reacties.

Menno van Rijn

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2008
Berichten
95
Beste forumleden.

Graag zou ik door middel van een knop op het lint een mail verplaatsen naar een specifieke vastgesteld map.

Nu kan dit uiteraard met snelle stappen maar dan wordt het overzicht wat onduidelijk, aangezien ik ook een knop voor een macro gebruik om een nieuwe mail op te stellen.

Weet iemand of je bijvoorbeeld een snelle stap, of een sneltoets van een snelle stap je als knop kan gebruiken op het lint?
 
Waarom maak je niet een macro die de mail verplaatst? Lijkt mij niet heel moeilijk. En díe techniek beheers je al :).
 
Waarom maak je niet een macro die de mail verplaatst? Lijkt mij niet heel moeilijk. En díe techniek beheers je al :).

Macro van sjabloon was goed afkijken, voor het verplaatsen lukt het mij niet, vandaar de vraag. (maplocatie is een online archief namelijk)
 
Is er een reden dat je de QUOTE knop hebt gebruikt? Ik zie 'm namelijk niet. Mijn antwoord was zegge en schrijve één regel; hoe moeilijk is het om die terug te vinden? Blijf, tenzij je écht iets te quoten hebt, van die knop af... Wat je reactie betreft: ik snap die niet helemaal. Een 'online archief'? Dus een locatie buiten Outlook? Je had het over een specifieke map, en daarmee wek je de indruk dat het een Outlook map is. Dus graag duidelijkheid, en ditmaal zonder quoten :).
 
Ik had de qouteknop gebruikt om aan te geven dat ik een antwoord gaf, maar zal er vanaf blijven.

De submap is niet een map binnen outlook. Hoe het exact werkt weet ik niet maar het is als het ware een gegevensbestand. Lijkt op een aparte PST map.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan