Chrome browser en Edge doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kakariki

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2015
Berichten
28
Hallo beste mensen
Vandaag op laptop openen mijn browsers niet meer, opnieuw opgestart, chrome verwijdert, opnieuw geinstalleerd, maar nee hoor.
Alle updates op windows 10 zijn geupdated, maar ik kan dus niet meer op internet.
Heb geprobeerd via een link uit mijn mail te openen, dan vraagt hij welke browser, klik ik aan, maar nee hoor , doet het niet.
Weet iemand raad?
Bedankt alvast
Oh ja ook een systeemherstel gedaan
 
Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er dan? Wat zie je dan?
 
Wat er gebeurt als ik chrome of edge aanklik is dat hij even ronddraait alsof hij gaat zoeken en dan stopt.
 
Al op virussen of malware gescand?
 
Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Problemen oplossen > Extra probleemoplossers geprobeerd?

Beschadigde en ontbrekende Windows systeembestanden kunnen problemen veroorzaken.
Typ cmd in zoekvak > rechts > Als administrator uitvoeren > Typ sfc /scannow achter de prompt. Wacht geduldig tot dit proces is voltooid.
 
Dat het aan de netwerk adapter mankeert is ook een mogelijkheid. Staat het netwerkkaartje bij Apparaatbeheer (met rechts klikken op Start) nog vermeldt zonder uitroepteken in de kleine pictogram ervan?
 
Maak eens een nieuw gebruikersaccount aan. Heb je dan nog steeds dezelfde problemen?
 
Helemaal gelukt dankzij Senso.
Geprobeerd wat je schreef, opnieuw opgestart en allebei de browsers doen het weer, super!!!
Alle andere ook bedankt voor alle adviezen, fijn dat er mensen zoals jullie zijn.
Deze is opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan